حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : دو رکعت نماز شخص متاهل برتر از هفتاد رکعت نمازی است که شخص مجرد می خواند.


» » » » پنجره واحد اقتصادی صدور مجوز سرمایه گذاری را سرعت بخشید

سرپرست استانداری کرمان گفت: یکی از نقیصه های جذب و رشد سرمایه گذاری در این استان روند کند صدور مجوز بوده که هم اکنون نارسایی یاد شده با ایجاد پنجره واحد اقتصادی رفع شده است .

...

کاوش نیوز: محمدجواد فدایی روز شنبه در دومین روز از گرامیداشت هفته دولت در دیدار با امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه رونق تولید و اشتغال از اهداف اصلی دولت به شمار می رود، افزود: با ایجاد پنجره واحد سرمایه گذاری روند پاسخ استعلامات مربوط به صدور مجوزها تسهیل شده و فرایند زمانی آن به حداقل یک هفته و حداکثر دو هفته رسیده است.

سرپرست استانداری کرمان تاکید کرد : تحقق پنجره واحد سرمایه گذاری موجب تسریع روند صدور مجوزها و افزایش جذب سرمایه گذاری شده و در آینده این روند شتاب بیشتری خواهد یافت .

فدایی با بیان اینکه بر اساس آمار سال قبل 117 هزار متقاضی شغل در استان کرمان داریم، گفت: در سال گذشته سهمیه تعیین شده برای ایجاد اشتغال 34 هزار نفر بوده که حدود 40 هزار شغل ایجاد شد و این آمار راستی آزمایی نیز شده است.

به گفته فدایی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان کرمان 100 هزار فرصت شغلی را در سطح استان به تناسب شهرستان ها شناسایی کرده تا از ین فرصت برای توسعه استغال استفاده شود.

سرپرست استانداری کرمان همچنین گفت :عقب ماندگی های باقی مانده از سال ها گذشته نیز در کشور و استان وجود دارد و با وجود تحریم ها و مسائلی که برای کشور ایجاد شده، امکان رفع کامل عقب ماندگی ها همزمان با تحقق رشد شاخص ها وجود نداشته است و قطعا در آینده با برنامه ریزی دقیق می توان این عقب ماندگی ها را جبران کرد.

فدایی این را هم اضافه کرد که بر اساس گزارش سازمان ملل، عملکرد کلی دولت در سال های گذشته در مقایسه با کشورهای مشابه مطلوب و قابل قبول بوده و امیدواریم در سال های آینده بهتر نیز شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.