حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » تجمیع مولفه‌های قدرت نرم از دستاوردهای مهم سپهبد شهید سلیمانی است

استاندار کرمان با بیان اینکه مکتب سپهبد شهید سلیمانی، چشمه جوشان هویت‌ساز است گفت: تجمیع مولفه‌های قدرت نرم مورد پذیرش جهان اسلام از دستاوردهای مهم حاج قاسم است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: علی زینی وند در نشست کمیته شهرستان های برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی افزود: سالگرد شهادت حاج قاسم فرصتی برای تبیین مکتب ایشان است.

وی تصریح کرد: سردار سلیمانی به بهترین روش، قدرت نرم جمهوری اسلامی ایران را در سراسر جهان گسترش داد.

استاندار کرمان با بیان اینکه ما وارثان زحمات و از جان گذشتگی های سردار سلیمانی هستیم اظهار داشت: ما وظیفه سنگینی در قبال تقویت این قدرت نرم داریم.

وی خواستار تقویت برنامه های مردمی و تبیینی شد و بر تکریم خانواده شهدای تشییع سپهبد سردار شهید سلیمانی تاکید کرد.

زینی وند همچنین کمیته شهرستان های دومین سالگرد شهادت حاج قاسم را از فعال ترین کمیته ها اعلام کرد و از طرف شورای سیاستگذاری ستاد از تلاش اعضای این کمیته ها تشکر کرد.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه کرمان نیز در این نشست گفت: از استاندار کرمان تقدیر و تشکر می کنم که از ابتدای حضور در این استان به طور مستمر در زمینه معرفی مکتب شهید سلیمانی به جامعه، مجاهدانه تلاش کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با تاکید بر تکریم و تبیین مکتب شهید سلیمانی، شرط موفقیت کامل برنامه ها را تربیت اسلامی انسان ها عنوان کرد.

در این نشست که با ارتباط ویدئوکنفرانسی فرمانداران شهرستان های استان کرمان همراه بود، بصیری معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رئیس کمیته شهرستان ها برگزاری دومین سالگرد شهادت سپهبد سلیمانی به تشریح سیاست ها و اهداف این برنامه پرداخت.

ابراهیم یزدی دبیر کمیته شهرستان ها نیز بر هماهنگی در اجرای برنامه های سالگرد شهادت سپهبد شهید سلیمانی تاکید کرد.

در این نشست مدیران کل بازرسی، سیاسی و انتخابات استانداری، تبلیغات اسلامی، فرماندار کرمان، مدیرکل صداوسیما و جمعی از مدیران استانی حضور داشتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.