حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » دلجویی استاندار کرمان از خانواده‌ جانباختگان شرق استان در آیین تشییع سپهبد شهید قاسم سلیمانی

استاندار کرمان با همراهی جمعی از مسئولان در سفر به شهرستان‌های شرقی استان با خانواده‌های ۶ تن از جانباختگان حادثه مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دیدار و از آنان دلجویی کردند.

...

کاوش نیوز: محمدجواد فدائی استاندار کرمان به همراه امام جمعه و فرماندار شهرستان بم و جمعی از مسئولان امروز (پنج شنبه) به دیدار جمعی از خانواده‌های جانباختگان حادثه در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری در شرق استان رفته و از آنها دلجویی کردند.

استاندار کرمان در این دیدارها برای جانباختگان این حادثه غفران الهی و علو درجات مسالت کردند و با دلجویی از بازماندگان و مصدومان این حادثه از خداوند متعال برای آنها طلب صبر کرد.

وی با تسلیت به خانواده جانباختگان عنوان کرد: حضور این افراد در مراسم تشییع پیکر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و سردار شهید حسین پورجعفری برای تعظیم شعائر اسلام و بزرگداشت این سرداران مقاومت بود که در راه نظام و اسلام تلاش کرده و در نزد خداوند مأجور هستند.

استاندار کرمان تصریح کرد: وظیفه خود می‌دانیم تا هر کمکی نیاز باشد برای خانواده جانباختگان و مصدومان و حل مشکلات ناشی از این اتفاق انجام دهیم.

فدائی با اشاره به اعتقادات عمیق حاضران در مراسم تشییع پیکر شهید سپهبد قاسم سلیمانی گفت: پیگیر دریافت مصوبات برای جانباختگان این حادثه به عنوان شهدا هستیم.

استاندار کرمان همچنین به انجام تحقیقات و بررسی‌های لازم جهت این حادثه اشاره داشت و گفت: گروه‌های مختلف در حال بررسی موضوع هستند و نتایج به اطلاع مردم می رسد.

استاندار کرمان با آرزوی علو درجات برای جانباختگان این حادثه افزود: انشاء‌الله روح این عزیزان با ائمه اطهار (ع) و سردار شهید قاسم سلیمانی محشور شود.

 یکی از خانواده جانباختگان شهرستان بم در مراسم تشییع پیکر شهید حاج قاسم سلیمانی هم گفت: کوچه ما را به نام شهید حاج قاسم سلیمانی قرار دهید تا یاد این شهید بزرگ و جانباختگان، گرامی داشته شود.

 

دیدار استاندار کرمان با خانواده ادریس میدانی در ریگان

استاندار کرمان همچنین  امروز در سفر به شهرستان ریگان با خانواده ادریس میدانی از جانباختگان حادثه مراسم تشیع سردار سلیمانی در ریگان دیدار کرد.

در این دیدار خانواده مرحوم ادریس میدانی خواستار شهید قلمداد کردن جانباختگان حادثه کرمان شدند .

محمد جواد فدایی استاندار کرمان در این دیدار ضمن تسلیت به خانواده میدانی ابراز کرد تمام تلاش ما در استان بر این است که این جانباختگان به عنوان شهید نامگذاری شوند .

ادریس میدانی از طلبه های شهرستان ریگان بود که در حادثه مراسم تشیع سردار دلها حاج قاسم سلیمانی در کرمان به دیار باقی شتافت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.