حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » ۱۴۰۰ شغل در شهربابک ایجاد شده است

 نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وحدت رویه و هماهنگی موجود بین مسئولان این شهرستان در راستای پیشبرد اهداف و توسعه شهر گفت: بالغ بر هزار و ۴۰۰ شغل از خرداد سال گذشته تاکنون در این شهرستان ایجاد شده است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: مصطفی رضاحسینی روز چهارشنبه و در نشست شورای اداری شهرستان شهربابک افزود: مسئولان شهرستان شهربابک به عنوان یک تیم منسجم با هدف اجرای فرمایشات مقام معظم رهبری در راستای توجه به اقتصاد و بهیود معیشت مردم، فعالیت های خود را با برنامه ریزی مشخص و مدون پیش می برند.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری به اقتصاد بدون نفت و جایگزینی معادن به جای نفت در رونق اقتصادی کشور اظهار داشت: در شهرستان شهربابک به عنوان بهشت معادن استان کرمان و با وجود پتانسیل مناسب برای رفع مشکلات اقتصادی و معضل بیکاری می توان با فراهم کردن زیرساخت های مناسب، بهره برداری حداکثری را در زمان مناسب شاهد باشیم.

نماینده مردم شهربابک در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: اصلی ترین اولویت مسئولان این شهرستان، ایجاد اشتغال و رفع محرومیت است که و در ۶ ماهه اول نخست سال جاری نیز ۷۰۰ شغل دیگر توسط شرکت ملی مس ایجاد خواهد شد.

مصطفی رضاحسینی خاطرنشان کرد: دستیابی به اهداف و اجرای برنامه ها نیازمند صبر و حمایت مردم و تحمل مسئولان در برابر کارشکنی ها و حواشی سیاسی و نادیده گرفتن شایعات است.

فرماندار شهربابک نیز ضمن تاکید بر وجود وحدت و همدلی بین همه ارکان مختلف و ادارات این شهرستان در راستای انجام برنامه های اقتصادی و اشتغالزایی بیان داشت: هرگونه سهل انگاری و کارشکنی به عنوان ظلم به تمام مردم شهرستان، غیرقابل بخشش است و با افراد خاطی برخورد قانونی خواهد شد.

قاسم شمسی با اشاره به اهمیت مسائل اجتماعی در کنار حوزه اقتصاد شهرستان شهربابک، از برنامه ها و اعتبارات مناسب برای رفع معضلات اجتماعی و ارتقا فرهنگ شهرستان خبر داد.

وی در ادامه با اشاره به مشکلات روز شهرستان از قبیل کمبود آب و برق، مشکلات دامداران در تهیه خوراک دام و مشکلات واحدهای تولیدی، گفت: برنامه ریزی های لازم و رایزنی های متعدد برای رفع این مسائل انجام شده است.

شمسی در پایان ضمن تقدیر از مسئولان، مربیان، کادر فنی و بازیکنان تیم فوتبال مس شهربابک تصریح کرد: صعود این تیم به دسته یک، موفقیت بزرگ و ارزنده ای است و مطمئنا مسئولان این شهرستان ارزش این کار بزرگ و پیروزی ارزشمند را می دانند و در راستای تائید صلاحیت میزبانی شهربابک در مسابقات لیگ در کوتاه ترین زمان اقدامات لازم انجام خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.