حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » نمایشگاه دستاوردهای انقلاب اسلامی در کرمان برگزار می شود

استاندار کرمان گفت: نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی باید با حضور جدی و پرشور دستگاه های اجرائی برگزار شود.

...

کاوش نیوز: محمدجواد فدائی در دهمین نشست شورای برنامه ریزی و توسعه استان کرمان در سال جاری افزود: به مناسبت دهه فجر نمایشگاهی از دستاوردهای دستگاه های اجرایی تدوین شده تا گزارشی از عملکرد دستگاه ها به مردم ارائه شود.

وی خاطرنشان کرد: برگزاری نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به معنای گزارش عملکرد دستگاه های اجرایی به مردم و راه ارزیابی دستگاه ها از نظر مردم و سیستم های ارزیابی است.

استاندار کرمان از تدوین سند چشم انداز توسعه گردشگری پایدار شرق استان کرمان تقدیر کرد و گفت: هماهنگی این سند با برنامه ششم توسعه کشور بسیار مهم است.

فدائی ادامه داد: این سند باید مشخص کند که چه تاثیری در رشد اقتصادی بم دارد و جایگاه آن در رشد اقتصادی این شهرستان باید مشخص شود.

وی تصریح کرد: موضوع اشتغال در حوزه گردشگری بسیار اهمیت دارد و باید مشخص شود که در حوزه گردشگری بم چه میزان اشتغال وجود دارد و در قالب سند چشم انداز توسعه گردشگری پایدار شرق استان کرمان چه تعداد شغل جدید ایجاد می شود.

استاندار کرمان گفت: پروژه های اقتصادی در سند چشم انداز توسعه گردشگری پایدار شرق استان باید به تفکیک سهم بخش خصوصی و دولتی و در کنار آن طرح هایی که توسط معین های اقتصادی قابل اجرا است نیز مشخص شود.

فدائی خاطرنشان کرد: میزان اعتبار مورد نیاز پروژه ها، زمان اجرا و تاثیر پروژه های سند چشم انداز توسعه گردشگری پایدار شرق استان کرمان در رشد اقتصادی استان و شهرستان باید مشخص شود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود گفت: با راهکارهای موجود در قانون، پذیرفته نیست که دستگاهی اجرای کارها را به بهانه نبود اعتبار به تعویق بیندازد و در این رابطه مدیران باید پیگیری های لازم را داشته باشند.

فرماندار کرمان نیز گفت: نمایشگاه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در فضایی با وسعت هفت هزار مترمربع و در قالب 400 غرفه برگزار می شود.

علی بابایی افزود: مقرر شده که نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی پنجشنبه هفته جاری افتتاح شود.

وی خاطرنشان کرد: لازم است که مدیران به محتوای نمایشگاه دستاوردهای چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توجه ویژه ای داشته باشند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.