حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » کسب ۶ مدال توسط تکواندوکاران و اخبار کوتاه ورزش کیش

کسب ۶ مدال توسط تکواندوکاران و اخبار کوتاه ورزش کیش کسب ۶ مدال نقره و برنز توسط تکواندوکاران، اعزام دوچرخه سواران به رقابت های لیگ کشور، پایان مرحله نخست گروهی جام حذفی مسابقات قهرمانی تنیس آقایان و اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابت‌های فیتنس چلنج کیش از جمله اخبار کوته ورزشی این جزیره است.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: هفتمین دوره مسابقات قهرمانی تکواندو هان مادانگ لایو کشور با نام جام تکاوران یادبود استاد مهدی شکاری قهرمان هان مادانگ و مبارزه کشور به میزبانی کرج برگزار شد.

در این رقابت ها ۳۹۲ شرکت کننده از ۹ کشور جهان حضور داشتند و ورزشکاران  کیش در ۲ بخش آقایان و بانوان با  مربیگری سلمان پور شیوایی در بخش آقایان و مریم قائم در بخش بانوان توانستند سه مدال نقره و  سه برنز این دوره از مسابقات را از آن خود کنند.

دانیال حسین‌زاده ،سلمان پور شیوایی ، زهرا اکبری مدال نقره و پارسا رشیدی ، سینا سیرجانی و الینا فرامرز پور مدال برنز را کسب کردند.

 

اعزام دوچرخه سواران کیش به رقابت های لیگ کشور

مسابقات مرحله اول لیگ دسته یک دوچرخه‌سواری کشوراز ۲۴ الی ۲۶ آذر در فریدونکنار استان مازندران برگزار می شود.

تیم دوچرخه سواری کیش متشکل از حامد نجاری وامید جاویدی به مربیگری رضا طاهری پس از ۱۴ سال به این رقابت ها اعزام خواهند شد.

 

پایان مرحله نخست گروهی جام حذفی آقایان

در پایان مرحله نخست مسابقات جام حذفی آقایان که در مجموعه زمین های تنیس المپیک کیش در حال برگزاری است ۱۲ تیم به مرحله بعد صعود کردند.

تیم های ام‌ جی ای، خامه دوژه، آکادمی تنیس اردک، کاسپین، پویش جوانان تهران، هلدینگ ساختمانی مارک، بادی اسپینر، ATZ ، نواخودرو بابلسر، آکادمی تنیس داریوش، یونیک و هرمزگان الف موفق به حضور در مرحله دوم گروهی مسابقات شدند.

 

اعلام آمادگی هند برای حضور در رقابت‌های فیتنس چلنج کیش

رییس فدراسیون هند و دبیرکل فدراسیون پرورش اندام آسیا آمادگی کشور هند را برای حضور در اولین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا به میزبانی کیش اعلام کرد.

سانجای مور در ویدئوکنفرانسی که با عبدالمهدی نصیرزاده ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام کشورمان داشت، اعلام کرد که تیم هند در مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ به میزبانی جزیره کیش شرکت خواهد کرد.

نخستین دوره مسابقات کاپ آسیا و فیتنس چلنج قهرمانی آسیا ۲۰۲۲ از ۱۹ تا ۲۳ اسفند به میزبانی جزیره کیش برگزار خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.