حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » هرمزگانی ها ۳۸ مدال در المپیاد استعدادهای برتر کسب کردند

تیم های اعزامی از هرمزگان به دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر کشور، موفق به کسب ۳۸ مدال رنگارنگ شدند.

...

کاوش نیوز: ۹۶ تیم ورزشی از استان هرمزگان در دو بخش پسران و دختران با ۸۷۵ ورزشکار از ۴۲ هیات ورزشی ۲۶ مردادماه عازم این رقابتها شدند.

کاروان ورزشی هرمزگان در مجموع در این رقابتها موفق به کسب ۹ طلا، ۹ نقره و ۲۰ برنز شد و با قرار گرفتن در جایگاه بیست و یکم جدول این مسابقه ها به کار خود پایان داد.

در پایان این رقابتها ورزشکاران تهران با ۲۴۵ مدال در رده نخست ، اصفهان با ۱۷۸ مدال در جایگاه دوم و مازندران با ۱۲۶ مدال بر سکوی سوم ایستادند.

مدیرکل ورزش و جوانان هرمزگان اظهار داشت: تیم های اعزامی از استان امسال با دو پله صعود نسبت به سال گذشته، عملکرد بهتری از خود نشان دادند و در جایگاه ۲۱ جدول مسابقه ها قرار گرفتند.

محمودرضا امیاری بیان داشت: مسابقه المپیاد استعدادهای ورزش کشور بالاترین سطح مسابقات های ورزش کشور در پایه نوجوانان است و امسال بیش از ۳۴ هزار ورزشکار از سراسر کشور در این المپیاد شرکت کردند.

وی خاطرنشان کرد: در دومین دوره المپیاد استعدادهای برتر ورزش کشور، ورزشکاران پسر و دختر سراسر کشور در رده های سنی نونهالان و نوجوانان در رشته های ورزشی مختلف با هم رقابت کردند.

امیاری اظهار داشت: نمایندگان استان هرمزگان سال گذشته در نخستین دوره رقابتهای المپیاد استعدادهای برتر کشور، در جایگاه ۲۳ جدول رده بندی قرار گرفته بودند که امسال با ارایه عملکردی بهتر در جایگاه ۲۱ جای گرفتند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.