حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » نفرهای برتر کاتای بانوان بندرلنگه مشخص شدند

نفرهای برتر کاتای بانوان بندرلنگه مشخص شدند مسابقه کاتای انفرادی بانوان بندرلنگه که به مناسبت هفته تربیت بدنی و ورزش در جریان بود، شامگاه جمعه با قهرمانی نفرهای برتر پایان یافت.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: این مسابقه با حضور ۳۰ بانوی کاتا کار بندرلنگه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی و با حمایت و نظارت اداره ورزش وجوانان شهرستان برگزارشد.

در پایان رقابت‌ها در رده سنی نونهالان کمربند رنگی «آنا حاجبی» و «مهلا سادات بحرینی» اول و دوم شدند.

در  کمربند قهوه ای و مشکی رده سنی نونهالان «مهلا پیروی» و «مهسا رییسی» اول و دوم شدند و «آتنا بطیلی» و «ستایش دمی زاده» مشترک سوم شدند.

 در رده سنی نوجوانان نیز «مبینا پیروی» مقام نخست کسب کرد، «شیفته حدادی» دوم و «ستاره احمدی برنطین» و «فاطمه نظرپور» به صورت مشترک سوم شدند.

 در رده سنی امید نیز «آمنه امیری» و «ام‌البنین صادقیان» مقام اول و دوم کسب کردند و «فاطمه زارع» و «معصومه عبدالهی» مشترک سوم شدند.

 در رده سنی بزرگسالان هم «زهرا نیکوکار» به مقام اول دست یافت، «سوسن دهقانی» در جای دوم ایستاد و «نسترن امامی» و «بهناز یوسف زهی» سوم مشترک را به خود اختصاص دادند.

در پایان این مسابقه با حضور مهدی صابری رییس هیات کاراته بندرلنگه و رها صابری مسوول ورزش بانوان این شهرستان مدال‌های قهرمانان به نفرهای برتر اهدا شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.