حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : دوست هركس عقل او و دشمنش جهل اوست.


» » » » نخستین کلاس درجه سه داوری دوران کرونا در خمیر برگزار شد

نخستین کلاس درجه سه داوری دوران کرونا در خمیر برگزار شدسرپرست دبیری هیات فوتبال هرمزگان گفت: با هماهنگی صورت گرفته با کمیته داوران فدراسیون فوتبال کشور، سرانجام بعد از گذشت ۹ ماه از دوران کرونا نخستین کلاس داوری درجه سه به میزبانی هیات فوتبال خمیر برگزار شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: اصغر معماری در حاشیه برگزاری این کلاس داوری افزود: در دوران کرونا کلاس درجه سه داوری فوتبال در سطح کشور برگزار نشده و این نخستین کلاس در شهرستان بندرخمیر بوده است.

وی بیان داشت: کلاس داوری با تایید ستاد کرونای بندرخمیر و رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی با حضور ۲۰ شرکت کننده مرد و چهار زن با تدریس عبدالمجید معماری مدرس بومی و جوان ترین مدرس داوری فدراسیون فوتبالان جام شد.

سرپرست‌ دبیری هیات فوتبال هرمزگان اظهارداشت: شهرستان های زیادی درخواست برگزاری کلاس درجه سه فوتبال در استان را دارند اما شرایط کرونایی اجازه برگزاری به موقع کلاس‌ها را به ما نمی‌دهد.

معماری‌ گفت: البته هیچ مشکلی برای برگزاری کلاس های داوری درجه سه در هرمزگان نداریم و هریک از شهرستان ها می‌توانند با داشتن مجوز از ستاد کرونا و فرمانداری درخواست کنند.

 وی یادآورشد: هم اکنون شهرستان های بستک و جاسک نیز خواهان برگزاری کلاس داوری درجه سه فوتبال هستند که بدنبال هماهنگی های لازم برای برگزاری این کلاس ها هستیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.