حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست

شرایط برای تبدیل کیش به پایتخت زمستانی ورزش مهیاست آب و هوای مناسب و امکانات و تجهیزات موجود در کیش به همراه شرایط خوب اقامتی، از ویژگی هایی است که می توان با استفاده از آنها کیش را به پایتخت زمستانی ورزش کشور تبدیل کرد.

...

کاوش نیوز: مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش پس از حضور در مجموعه ورزشی المپیک و دیدار با احسان حدادی تنها مدال آور المپیکی ایران در رشته دو میدانی (مقام دوم پرتاب دیسک المپیک ۲۰۱۲لندن) افزود: این جزیره شرایط لازم را برای برگزاری اردوهای ورزشی دارد و یکی از رویکردهای اصلی سازمان منطقه آزاد کیش نیز حمایت از این برنامه ها و همکاری با نهادها و متولیان ورزشی کشور است.

غلامحسین مظفری اضافه کرد: به همین منظور نوسازی و بازسازی مجموعه ورزشی المپیک در دستور کار قرار گرفته و برنامه های دیگری مانند ساخت پیست مخصوص دو و میدانی نیز در برنامه بودجه سال آینده بررسی خواهد شد.

وی همچنین در جمع اعضای اردوی تیم ملی پاراتیراندازی نیز حاضر شد و ضمن گفتگو با سرپرست و اعضای تیم در جریان روند تمرینات آنان قرار گرفت. در جریان این بازدید مربیان و ورزشکاران وضعیت برگزاری اردوها و وضعیت آب و شرایط کلی جریره کیش را بسیار مطلوب ارزیابی کردند و از حمایتهای مدیر عامل  سازمان منطقه آزاد کیش، محمد تقی امیری خراسانی دبیر شورای عالی ورزش منطقه آزاد کیش و مسئولان موسسه ورزش  و تفریحات سالم این جزیره قدردانی کردند.

همچنین غلام مظفری حسین مظفری در این بازید اظهار امیدواری کرد: با توجه به تلاش های انجام شده برای برقراری شرایط مناسب این اردو، ورزشکاران دغدغه ای جز تمرین نداشته باشند.

اردوهای ورزشکاران رشته دو و میدانی و تیراندازی برای آمادگی شرکت در المپیک ۲۰۲۰توکیو هم اکنون در کیش در حال برگزاری است. 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.