حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : سخن طيّب و پاكيزه را از هر كه گفت بگيريد ، اگرچه او خود ، بدان عمل نكند.


» » » » محدودیت‌های کرونایی در همدان تمدید شد

محدودیت‌های کرونایی در همدان تمدید شدستاد استانی مقابله با کرونا در همدان با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد: تمام محدودیت‌های کرونایی از امروز/شنبه/ سوم آبانماه به مدت یک هفته دیگر در استان همدان تمدید شد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: براساس مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا با توجه به اینکه استان همدان در شرایط قرمز کرونا قرار گرفته، اعمال و تمدید محدودیت‌ها از امروز تا ۱۰ آبان ضروری است.

براساس این اطلاعیه، تعطیلی در سینماها، تئاترها، موزه‌ها، فرهنگسراها و اماکن سیاحتی به مدت یک هفته ادامه دارد و در شهرهای با وضعیت قرمز نماز جمعه و نمازهای جماعت تعطیل و زیارتگاه‌ها، تکایا و اماکن متبرکه نیز بسته است.

در این اطلاعیه امده است: برخی اصناف همدان مانند قهوه خانه‌ها و چایخانه‌ها، استخرهای شنا، شهربازی‌ها، گیم‌نت‌ها، تفرجگاه‌ها، تالارهای پذیرایی، خانه مسافرها و سویت‌های شهر تعطیل است.

بر اساس دستور ستاد کرونای استان، برگزاری مراسم‌های اجتماعی، فرهنگی، مذهبی و همایش‌ها لغو شد و تمامی فعالیت‌ها در دانشگاه‌ها و تمامی مقاطع تحصیلی، حوزه‌های علمیه، کانون‌های پرورش فکری کودکان، کتابخانه‌ها آموزشگاه های هنری مراکز علمی آزاد و زبانسراها غیر حضوری اعلام شده است.

طبق این اطلاعیه مراکز حضوری مانند مطب پزشکان و کلینیک های پزشکی، دفاترپیشخوان، خدمات قضایی الکترونیک‌ و پلیس+۱۰، تعویض پلاک خودرو، آموزشگاه‌های فنی و حرفه ای، باشگاه های ورزشی، داروخانه ها، آزمایشگاه‌ها و مهدکودک‌ها، در صورت رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی متخلف محسوب شده و پلمب می‌شود.

به گفته سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکنون ۵۵۶ هزار و ۸۹۱ نفر در کشور به‌طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۳۳۵ نفر از بیماران کرونایی در ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۳۱ هزار و ۹۸۵ نفر رسیده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.