حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : بخيل را آسايشى نيست و حسود را خوشى و لذتى نيست و زمامدار را وفايى نيست و دروغگو را مروت و مردانگى نيست.


» » » » نرخ‌گذاری کرایه اتوبوس مسافربری سلیقه‌ای نیست/ افزایش قیمت با اتحادیه تهران است

رئیس انجمن صنفی پایانه‌های مسافربری همدان با بیان اینکه نرخ‌گذاری کرایه اتوبوس سلیقه‌ای نیست گفت: افزایش کرایه بستگی به نوع و تعداد صندلی اتوبوس دارد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: شواهد و ارزیابی‌ها نشان می‌دهند بلیط اتوبوس بین شهری همدان - تهران به مبلغ ۹۴ هزار تومان مشابه بلیط مسیر کرمانشاه - تهران بوده و به نسبت جزو گرانترین خدمات کشور ارزیابی می‌شود برهمین اساس موضوع از انجمن صنفی پایانه‌های مسافربری همدان پیگیری شد.

رییس انجمن صنفی پایانه‌های مسافربری همدان با رد این موضوع که همدان نرخ بالاتری نسبت به کرمانشاه در مسیر تهران دارد اظهار کرد: نرخ‌گذاری بر اساس پارامترهایی چون نوع اتوبوس، تعداد صندلی اتوبوس، کیلومتر مسافت، گردنه، جاده و... انجام می‌شود.

ناصر حکمتی با بیان اینکه مسافربری همدان - تهران از طریق سه نوع اتوبوس ۲۵ نفره، ۴۵ نفره و ۳۲ نفره خدمات ارائه می‌دهد افزود: نرخ اتوبوس ۳۲ نفره ۷۵ هزار تومان، ۴۴ نفره ۶۵ هزار تومان و ۲۵ نفره ۹۳ هزار تومان است که گاهی مبالغ کمتر هم می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه مسافر باید به نوع ماشین و تعداد صندلی آن در حین خرید بلیت توجه کند ییان کرد: گاهی بلیت ۹۳ هزار تومانی تهران با ۱۰ هزار تومان تخفیف نیز فروخته می‌شود که البته این تخفیف برای کسانی است که بلیت را اینترنتی تهیه کنند.

رییس انجمن صنفی پایانه‌های مسافربری همدان با تاکید بر اینکه اتحادیه تهران این قیمت‌ها را تعیین می‌کند و و تایید سازمان پایانه به ما ابلاغ می‌شود گفت: افزایش کرایه سلیقه‌ای نیست و بر اساس پارامترهای مختلف نرخ‌گذاری می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه در زمینه نرخ‌گذاری هزینه‌ها دیده نمی‌شود و فقط افزایش قیمت بلیت را می‌بینند گفت: هزینه تعمیر موتور ۱۱۷ میلیون شده، تعویض روغن ۲ میلیون تومان و خرید لاستیک ۱۸ میلیون تومان شده که مردم این موضوعات را در نظر نمی‌گیرند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.