حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » پایان مجوز پرواز همدان - مشهد

مدیر فرودگاه همدان گفت: تاریخ قرارداد پروازهای ۲ سویه همدان - مشهد، به پایان رسیده است که در صورت نبستن قرارداد جدید این پروازها از این هفته تعطیل می‌شود.

...

کاوش نیوز: سهراب کلوندی افزود: شرکت هواپیمایی و شرکت چارتر کننده در رابطه با مدت زمان و نحوه پرداخت مطالبات اختلاف دارند که با رایزنی‌های صورت گرفته امیدواریم پروازهای سه‌شنبه این هفته، در مسیر همدان- مشهد تعطیل نشود.

وی اظهار داشت: این پرواز پیش از این هفته‌ای دوبار و در روزهای سه‌شنبه و جمعه به صورت رفت و برگشت در مسیر همدان - مشهد برقرار بود.

کلوندی با بیان اینکه شرکت قشم ایر به عنوان شرکت هواپیمایی وظیفه جابجایی مسافران را در مسیر فرودگاه همدان و مشهد بر عهده دارد یادآوری کرد: در فصل تابستان استقبال بسیار خوبی از پروازهای این مسیر توسط مردم شد.

وی با بیان اینکه مسئولان فرودگاه همدان به دنبال رایزنی برای برقراری دوباره این پرواز هستند، ادامه داد: قرارداد این پرواز به پایان رسیده بود و امید است با بستن قراردادی جدید پروازهای همدان- مشهد از این هفته دوباره برقرار شود.

کلوندی با اشاره به اینکه آخرین پرواز این مسیر دیروز جمعه ۲۹ شهریور ۹۸ صورت گرفت، افزود: قیمت بلیت این پرواز با توجه به روزهای پیک مسافر، بین چهار میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا ۶ میلیون و ۸۰۰ ریال متغیر بود.

وی اظهار داشت: فرودگاه بین‌المللی همدان ظرفیت‌های بسیار مناسبی دارد و با تجهیزات به‌روز می تواند خدمات خوبی را به مردم همدان ارائه کند.

کلوندی افزود: در طول انجام مناسک حج، ۳۸ پرواز رفت و برگشت از طریق فرودگاه بین‌المللی همدان به سرزمین وحی صورت گرفت.

مدیر فرودگاه همدان گفت: پرواز ۲ سویه همدان - مشهد روزهای جمعه و سه‌شنبه هر هفته توسط هواپیمای RG  با ۱۰۰ نفر ظرفیت انجام می‌شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.