حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هیچ چیز را ندیدم مگر اینکه خدا را قبل از آن بعد از آن و با آن مشاهده کردم.


» » » » انجام ۵۰ هزار ماموریت اورژانسی در همدان

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا از انجام ۵۰ هزار ماموریت توسط این مجموعه طی سال گذشته در همدان خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری فارس: عباس اولیاسمیع از انجام ۵۰ هزار ماموریت اورژانسی طی سال گذشته در همدان خبر داد و اظهار کرد: در این مدت تعداد  ماموریت شهری و جاده‌ای ۴۴ هزار و ۸۲۵ مورد بوده است.

وی با اشاره به ۳۴ هزار و ۹۸۴ مورد ماموریت شهری و ۹ هزار و ۸۴۱ مورد ماموریت جاده‌ای گفت: ۲۲ پایگاه شهری و ۳۷ پایگاه جاده‌ای در  مجموع ۵۹ پایگاه ۱۱۵ در سطح استان فعال است.

مسوول روابط عمومی اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا با بیان اینکه به طور متوسط هر پایگاه ۲ ماموریت در روز انجام داده است عنوان کرد: متوسط ماموریت در پر تعدادترین ماموریت ۱۰ ماموریت در روز، توسط پایگاه یک شهری همدان با دو کد عملیاتی بوده است.

وی با اشاره به اینکه متوسط ماموریت در کم تعدادترین ماموریت دو ماموریت در ماه توسط پایگاه جاده‌ای سد کلان ملایر ثبت شده است افزود: متوسط ماموریت پایگاه هوایی ۱۱۵ در هفته دو ماموریت بوده است.

اولیاسمیع در پایان سخنانش بیان کرد: متوسط انجام ماموریت در پایگاه شهری ۱۱۵ پنج ماموریت در روز و در پایگاه جاده‌ای یک ماموریت در روز است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.