حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » اجرای نقشه مهندسی فرهنگی و پیشگیری از معضلات اجتماعی

 اجرای نقشه مهندسی فرهنگی و پیشگیری از معضلات اجتماعیاستاندار گلستان تسریع در تصویب و اجرای نقشه مهندسی فرهنگی را موجب پیشگیری و مقابله با معضلات اجتماعی دانست.

 

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ دکتر حق شناس در دومین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان با حضور آیت الله نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان و دیگر اعضا تصریح کرد: دستگاه های اجرایی استان باید با انتقال معضلات فرهنگی به دستگاه های ملی خود زمینه اقدام فوق العاده در حل مشکلات را فراهم نمایند.

وی افزود: اجرای برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی کشور باید با استناد به مصوبات شورای عالی انقلاب فرهنگی صورت گیرد.

استاندار گلستان یادآور شد: ۵ محور اصلی معضلات در برش استانی نقشه مهندسی فرهنگی استان پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان زمینه توجه و اجرا را خواهند داشت.

همچنین در این جلسه آیت الله نورمفیدی، نماینده ولی فقیه در استان گفت: بهتر است اعضا در این جلسات اقدامات صورت گرفته درباره مسائل فرهنگی را گزارش کنند تا این شورا بازده لازم را داشته باشد.

گفتی است مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان هم معضلات گلستان را به پنج محور اصلی تقسیم کرد و افزود: تحکیم بنیان خانواده،  تقویت فرهنگ خوداتکایی و تولیدمحوری با تاکید بر روستا‌ها،  حاشیه نشینی و آسیب‌های اجتماعی با تاکید بر کودکان و نوجوانان، فضای مجازی رسانه‌ای و نشاط اجتماعی در قالب نقشه مهندسی فرهنگی استان پس از تصویب در شورای برنامه ریزی و توسعه استان، زمینه توجه و اجرا خواهد داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.