حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » اختصاص7 میلیارد تومان برای کاهش آسیب های اجتماعی در گلستان

اختصاص7 میلیارد تومان برای کاهش آسیب های اجتماعی در گلستاناستاندار گلستان در کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان گفت؛ در سال گذشته بیش از 7 میلیارد تومان در راستای کاهش آسیب های اجتماعی در اختیار دستگاه های اجرایی قرار گرفت و امیدواریم در سال جاری نیز بتوانیم با جذب اعتبارات لازم اقدامات شایسته ای را اجرایی کنیم.
...

به گزارش کاوش نیوز، هادی حق شناس امروز در جلسه کارگروه تخصصی اجتماعی، فرهنگی، سلامت و خانواده استان ضمن تسلیت به مناسبت ایام سوگواری امام علی (ع) تصریح کرد: اگر دستگاهی در سال گذشته موفق به جذب اعتبارات نشده، در تخصیص سال جاری تجدید نظر می شود و اعتبار موجود بین سایر دستگاه های فعال توزیع خواهد شد.

وی افزود: مبنای فعالیت ما کاهش آسیب های اجتماعی نظیر خودکشی، طلاق و حاشیه نشینی است و امیدواریم با هماهنگی دستگاه های اجرایی این اقدام صورت گیرد.

استاندار گلستان با اشاره به شناسایی محلات پرخطر در یازده استان کشور ، گفت: با همکاری شهرداری گرگان و گنبد کاووس منابع تسهیل گری در راستای کاهش آسیب های اجتماعی جذب خواهد شد و تلاش داریم در محله های پرخطر اقدامات مناسب فرهنگی و اجتماعی صورت گیرد.

لازم به ذکر است در این جلسه خاندوزی سرپرست اداره کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری گلستان گزارشی از اقدامات و برنامه های این کارگروه ارائه کرد و تعدادی از دستگاه ها نیز به بیان گزارشات و نقطه نظرات خود پیرامون مسائل فرهنگی، اجتماعی، سلامت و خانواده استان پرداختند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.