حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : بالاترين عبادت، عفّت شكم و شهوت است.


» » » » رصد فضای مجازی توسط ارشاد، خواست دستگاه های اجرایی است

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان

رصد فضای مجازی توسط ارشاد، خواست دستگاه های اجرایی است

مرصد فضای مجازی توسط ارشاد، خواست دستگاه های اجرایی استدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان رصد و پایش فضای مجازی توسط فرهنگ و ارشاد اسلامی را بنا به خواست دستگاه های اجرایی استان ها دانست.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گلستان در نشست ویدئوکنفرانسی در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ضمن اشاره به  ضرورت و توجه به ایجاد زیر ساخت ها و تجهیزات لازم، گفت: شایسته است فرهنگ سازی و ارتقاء سواد رسانه ای با بهره گیری از ظرفیت های استانی انجام گیرد.

عادله کشمیری اظهار داشت: رصد و  پایش فضای مجازی توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست دستگاه های اجرایی استان ها است و باید برای این مهم اقدامات و ساز و کارهایی پیش بینی شود.

کشمیری در خاتمه اظهار کرد: شناسایی توانمندی ها و ظرفیت های فضای مجازی استانی را لازم برشمرد و گفت: امید است اعتبارات برای حمایت از تولید محتواها در استان ها بر اساس فرهنگ بومی تخصیص یابد.

این ویدئو کنفرانس با دستور جلسه تبیین و تبادل نظر در مورد برنامه تحول وزارتخانه در فضای مجازی و مرور گزارش عملکرد و کارگروه استانی هماهنگی، حمایت و توسعه محتوا و خدمات فرهنگی فضای مجازی و تبادل نظر در مورد تقویت آن ها برگزار شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.