حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » سند راهبردی پایدارسازی مدیریت خانواده در گلستان تدوین می‌شود

سند راهبردی پایدارسازی مدیریت خانواده در گلستان تدوین می‌شود

 

استاندار گلستان گفت: طرح سند برنامه راهبردی ازدواج جوانان و پایدار سازی مدیریت خانواده در استان گلستان تدوین می‌شود.

...

سند راهبردی پایدارسازی مدیریت خانواده در گلستان تدوین می‌شود

 

به گزارش کاوش نیوز، حسن صادقلو ظهر امروز در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی در سال 95 با تاکید بر اهمیت پدر و مادر و روحانیون در مسائل خانواده، اظهار داشت: تحکیم خانواده باید با مرجع سازی انجام شود و وجود چنین فصل الخطاب‌ها و اراده‌هایی می تواند مانع بروز طلاق‌ها شود.

وی با بیان اینکه درخصوص مسائل تحکیم خانواده عرصه تحقیق نباید تعطیل شود،افزود: باید تحقیقات استمرار داشته باشد و همچنین از طرح های عملیاتی که دستگاه ها در خصوص ازدواج و طلاق اجرایی کرده اند استفاده شود.

استاندار گلستان تصریح کرد: نیاز است کارگروهی با موضوع تحکیم خانواده و با محوریت دستگاه‌های دست‌اندرکار تشکیل شود و مسائل مربوط به ازدواج و طلاق را در استان بررسی کنند.

وی با اشاره به مسئله آموزش، گفت: آموزش و تحقیق با هم مغایرتی ندارند و آموزش در راستای تحقیقات باید باشد.

استاندار گلستان خواستار ارائه پروپزالی حساب شده، جدی با آمار و ارقام دقیق در موضوع خانواده شد و گفت: باید در یک سند با آسیب‌شناسی طرح‌های پیشین و برنامه‌های در دست اجرا، افق و برنامه‌های آینده ازدواج، طلاق و در مجموع تحکیم خانواده استان را بررسی کنیم.

صادقلو با تبریک اعیاد شعبانیه، پیرامون جشن‌های این ایام، گفت: مهدویت مسئله اساسی زمانه ماست و حیطه وسیعی از اقدامات را در برمی‌گیرد و به واقع جوهره آنچه بشریت تا به امروز پشت سر گذاشته پیوند با حضرت ولی عصر (عج) است.

وی با تاکید بر شناخت صحیح از مهدویت، اظهار کرد: باید نسبت به شبهه‌زدایی در مسئله مهدویت تلاش فراوان کنیم و شبهه‌ها ساده ایجاد می‌شوند اما سخت از بین می‌روند.

در نخستین جلسه شورای فرهنگ عمومی استان طرح سند برنامه راهبردی ازدواج جوانان و پایدار سازی مدیریت خانواده در استان گلستان مطرح شد و اعضای شورا نظرات خود را پیرامون این طرح ارائه کردند.

همچنین در این جلسه موضوعات مربوط به جشنواره فیلم کوتاه طنین مسجد، برنامه های فرهنگی استان گلستان در نمایشگاه بین المللی کتاب تهران و جشن‌های اعیاد شعبانیه توسط بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) مطرح شد و مورد بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.