حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » از زحمات خبرنگاران به نحوی شایسته تقدیر خواهد شد

استاندار گلستان با اشاره به زحمات جامعه خبری و خبرنگاران استان در تمامی عرصه اطلاع رسانی خصوصا در زمان شیوع ویروس کرونا از  اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خواست در هفته گرامیداشت مقام خبرنگار از اصحاب قلم به نحوی شایسته تقدیر شود.

 

...

به گزارش کاوش نیوز؛ دکتر هادی حق شناس در دیدار با مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، معاونین و دبیرخانه چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی اظهار کرد: برگزاری چهاردهمین جشنواره ملی فیلم کوتاه رضوی در استان اقدامی ارزشمند و شایسته تقدیر است است.

وی افزود: این جشنواره می تواند منشاء بسیاری از اقدامات فرهنگی در استان باشد و زمینه تولید بسیاری از محصولات فرهنگی در ارتباط با ائمه بزرگوار علیهم السلام و خصوصاً امام هشتم حضرت رضا علیه السلام را فراهم آورد.

وی با اشاره به نقش جشنواره ها در توسعه فرهنگی جامعه یادآور شد: بی تردید برگزاری جشنواره ها خصوصاً در حوزه فرهنگی و مذهبی تاثیر به سزایی در رشد و شکوفایی هنرمندان و همچنین تاثیر پذیری عمومی جامعه دارد.

 جشنواره ملی فیلم کوتاه چهاردهمین جشنواره فیلم کوتاه رضوی در ۵ محور اصلی و در فاصله زمانی چهارم تا هفتم اسفندماه سال جاری در گلستان برگزار خواهد شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.