حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : بپرهیز از این که خود را برای دیگران بیارایی و با انجام گناه به جنگ با خدا برخیزی


» » » » مشکل کمبود مرغ و روغن در استان حل می شود

مشکل کمبود مرغ و روغن در استان حل می شودرئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: با بهبود روند جوجه ریزی و توزیع نهاده‌ها و رفع مشکلات مربوط به واردات روغن خوراکی مشکل کمبود مرغ و روغن در استان حل می‌شود.

...
به گزارش کاوش نیوز،  رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان در حاشیه بیست و چهارمین جلسه کارگروه تنظیم بازار استان گلستان گفت: کمبود مرغ در سطح کشور بدلیل مشکلاتی بود که در تامین نهاده‌های طیور و به تبع آن کاهش جوجه ریزی مرغداری‌ها وجود داشت.
حسین طلوعیان ادامه داد: با تمهیداتی دولت، این مشکلات تا حدود زیادی حل شده و در مرغداری‌ها جوجه روزی مناسبی انجام شده و امیدواریم طی ده روز آینده عرضه مرغ در گلستان افزایش یافته و قیمت‌ها نیز متعادل‌تر شود.
طلوعیان در خصوص رفع مشکل کمبود روغن خوراکی نیز گفت: با تخصیص‌های مناسبی که ستاد تنظیم بازار کشور به بخش‌های صنف، صنعت و بخش مردمی داده مشکل کمبود روغن در بازار استان تا حدود زیادی رفع شده است.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان افزود: همچنین، با تصمیم دولت ۹۰ درصد کالا‌های دپو شده در گمرکات بدون تخصیص ارز از طرف بانک مرکزی می‌توانند ترخیص شوند.
وی گفت: بر این اساس، با ترخیص روغن خام موجود در گمرکات و با تخصیص آن به واحد‌های تصفیه، میزان تولید روغن خوراکی در کشور افزایش خواهد یافت و ان شاءالله مشکل کمبود روغن مرتفع خواهد شد.
طلوعیان گفت: متاسفانه عده‌ای از شرایط بوجود آمده سوء استفاده کرده و مشتری را مجبور می‌کنند در کنار خرید روغن کالای دیگری را نیز خریداری نمایند که این کار تخلف است و یقینا با چنین افرادی برخورد خواهد شد.
وی از مردم استان خواست: تخلفات صنفی اعم از کم فروشی، گران فروشی، احتکار و ... را از طریق سامانه ۱۲۴ و یا مراجعه حضوری به حوزه نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت در مرکز استان و ادارات صنعت، معدن و تجارت در شهرستان‌ها اعلام کنند.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.