حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » گلستان رتبه سوم در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی کسب کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان:

گلستان رتبه سوم در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی کسب کرد

حسین طلوعیان از کسب رتبه سوم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشورخبرداد.

 

...

به گزارش کاوش نیوز،طلوعیان اظهار کرد: کسب رتبه سوم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور همچنین از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی نیز ۴۱ واحد تولیدی استان میزان یک‌هزار و ۲۱۰ میلیارد ریال تسهیلات دریافت کرده‌اند

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان گفت: طی سال گذشته از ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب هفت هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

حسین طلوعیان در دویست و شصت و هشتمین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان گلستان اظهار کرد: طی سال گذشته از ۳۵ هزار و ۷۰۰ میلیارد ریال تسهیلات مصوب هفت هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال تسهیلات به واحدهای تولیدی گلستان پرداخت شده است.

وی تصریح کرد: طی سال ۱۳۹۸ میزان بیش از ۲۲ هزار و ۵۵۲ میلیارد ریال تسهیلات برای پرداخت به ۳۷۱ واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک‌ها ابلاغ شده است.

طلوعیان خاطرنشان کرد: از این میزان، تعداد ۱۱۷ واحد موفق به اخذ ۴ هزار و ۶۷۵ میلیارد ریال تسهیلات شده‌اند که در حوزه پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه هشتم را در سطح کشور در اختیار داریم.

 مدیرکل صنعت، معدن و تجارت گلستان افزود: در تسهیلات تبصره ۱۸ نیز که از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است، گلستان در این زمینه با پرداخت یک‌هزار و ۳۸۰ میلیارد ریال به ۱۶ واحد رتبه ۱۳ را در کل کشور به خود اختصاص داده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.