حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » پرداخت ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان

رئیس صنعت، معدن و تجارت گلستان خبر داد:

پرداخت ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات رونق تولید در گلستان

 رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان با اشاره به اینکه گلستان رتبه پنجم پرداخت تسهیلات رونق تولید در کشور را به خود اختصاص داد از پرداخت بیش از ۲۹۰ میلیارد تومان تسهیلات خبر داد.

به گزارش کاوش نیوز، حسین طلوعیان  در دویست و چهل و سومین جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید گلستان اظهار کرد: گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات رونق تولید در سال‌جاری رتبه پنجم کشور را به خود اختصاص داده است. 

وی افزود: تاکنون هزار و ۶۰۲  میلیارد تومان تسهیلات برای پرداخت به ۲۵۷ واحد و طرح از محل اعتبارات رونق تولید در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان مصوب و به بانک ها ابلاغ شده است.

رئیس سازمان صمت گلستان ادامه داد: از این میزان تعداد ۵۹ واحد موفق به اخذ ۲۹۰ میلیارد و ۱۴۰ میلیون تومان تسهیلات شده اند و گلستان در پرداخت تسهیلات رونق تولید رتبه پنجم را در سطح کشور را کسب کرد.

وی اضافه کرد: تسهیلات تبصره ۱۸ از جمله مهمترین ابزار ایجاد و حفظ اشتغال در استان‌ها است که گلستان در این زمینه هم با پرداخت ۸۹ میلیارد تومان به ۹ واحد رتبه ۹ را در کل کشور به خود اختصاص داده است.

وی با اشاره به کسب رتبه هفتم گلستان در زمینه پرداخت تسهیلات بازسازی و نوسازی مراکز تولیدی در کل کشور بیان کرد: از محل تسهیلات بازسازی و نوسازی ۲۸ واحد تولیدی استان میزان ۶۵ میلیارد و ۷۹۹ میلیون تومان تسهیلات دریافت کرده ان


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.