حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » فعالیت 4 هزار جهادگر در قالب 800 اکیپ‌درمانی در گلستان/ تا شکست کرونا کنار مردم خواهیم بود

فعالیت 4 هزار جهادگر در قالب 800 اکیپ‌درمانی در گلستان/ تا شکست کرونا کنار مردم خواهیم بودفرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: در حال حاضر بیش از 4 هزار جهادگر در قالب ۸۰۰ اکیپ درمانی گروه‌های جهادی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

...

به گزارش کاوش نیوز، سردار علی ملک شاهکویی در جلسه ویدئو کنفرانس با فرماندهان سپاه شهرستانی اظهار کرد: امروز همه ما در خط مقدم مبارزه با این ویروس منحوس هستیم و همه شما برادران گرانقدر باید تا شکست کرونا پای کار باشید.

در جنگ با کرونا خود را نوکر مردم می‌دانیم

وی تصریح کرد:‌ مردمی پیش بردن اقدامات سپاه و بسیج حائز اهمیت است چراکه معتقدیم فعالیت ما در سپاه و بسیج با مردم تعریف می‌شود.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: اگر درست یک سال پیش در جبهه مقابله با سیل رسالت سپاه خادمی مردم بود اکنون در جنگ با کرونا خود را نوکر مردم می‌دانیم.

سردار ملک افزود: امسال خبری از تعطیلات برای ما نیست و یکایک ما در این شرایط کنار مردم خواهیم بود. 

سپاه نینوا در حال حاضر متولی انتقال ماسک‌های تولیدی کارخانجات به داروخانه‌ها است/ مسوول توزیع ماسک‌ها بر عهده داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی گلستان است

وی ادامه داد: در حال حاضر بیش از 4 هزار جهادگر در قالب ۸۰۰ اکیپ درمانی گروه‌های جهادی در سراسر استان مشغول فعالیت هستند.

فرمانده سپاه نینوا استان گلستان گفت: سپاه نینوا در حال حاضر متولی انتقال ماسک‌های تولیدی کارخانجات به داروخانه‌ها است اما مسوول توزیع ماسک‌ها بر عهده داروخانه‌های دانشگاه علوم پزشکی استان است و سپاه مسوول توزیع این ماسک‌ها نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.