حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » مراجعه ۷ هزار گلستانی به بیمارستان‌ها از ترس کرونا

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به فعالیت ۳ هزار تخت بیمارستانی در این استان گفت تاکنون بیش از ۷ هزار نفر با ظن ابتلا به بیماری کرونا به مراکز درمانی گلستان مراجعه کردند.

...

کاوش نیوز: عبدالرضا چراغعلی اظهار داشت: اوج مراجعه شهروندان به بیمارستان های گلستان برای درمان کرونا شنبه گذشته بود که با نظر پزشکان و کادر درمانی ۲۰۰ نفر بستری شده و تحت درمان قرار گرفتند.

به گفته وی در حال حاضر هزار و ۳۸۰ نفر با ظن ابتلا به ویروس کرونا در مراکز درمانی گلستان بستری‌ هستند.

این در حالی است که عبدالرضا فاضل رییس دانشگاه علوم پزشکی گلستان صبح امروز دوشنبه اعلام کرد: تعداد افرادی بستری در مراکز درمانی این استان برای درمان کرونا ۸۰۵ نفر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان با اشاره به تجهیز چند نقاهت‌خانه برای درمان بهبودیافتگان کرونا در استان گفت: این مکان ها با استقرار پزشکان متخصص از عصر امروز به چرخه خدمت بهداشت و سلامت استان اضافه می شوند.

چراغعلی در خصوص بیمارستان صحرایی خاطرنشان کرد: سپاه نینوای گلستان آمادگی خود را برای ساخت این بیمارستان اعلام کرده که در صورت ضرورت و با تایید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این مرکز درمانی راه اندازی خواهد شد.

دبیر شورای تامین گلستان همچنین بر ضرورت اجرای مصوبات و ابلاغیه‌ها و دستورالعمل‌ها برای مهار کرونا تاکید کرد و گفت: تعطیلی و مسدود شدن مسیرهای ورودی به استان از جمله این مصوبات است که باید اجرا شده و با خاطیان براساس قانون برخورد خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار گلستان ادامه داد: تعطیلی برخی صنوف هم جزو دیگر موارد مصوب شده توسط ستاد استانی مقابله با کرونا است اما گماردن مامور در مقابل هر مغازه امکان پذیر نیست.

چراغعلی اظهار داشت: تعطیل کردن واحدهای صنفی در شب‌های منتهی به سال نو سخت است اما برای جلوگیری از شیوع این بیماری چاره ای جز اعمال برخی محدودیت ها نداریم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.