حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : آراستگی از اخلاق مومنان است.


» » سالن‌های چندمنظوره سپاه نینوا در استان گلستان افتتاح شد

سالن‌های چندمنظوره سپاه نینوا در استان گلستان افتتاح شد

 

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه نینوا گلستان گفت: امروز همزمان با سوم خرداد ۶ سالن چندمنظوره ۹ دی در شهرهای آق‌قلا، رامیان، آزادشهر، کلاله، بندرترکمن و گنبدکاووس افتتاح شد.

...

سالن‌های چندمنظوره سپاه نینوا در استان گلستان افتتاح شد

 

به گزارش کاوش نیوز، رجبعلی فرامرزی ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های سپاه شهرستان گنبدکاووس اظهار داشت:  در چند سال گذشته 62 سوله صالحین، 21 حوزه مقاومت و 14 سالن 9 دی افتتاح و کلنگ‌زنی شده است.

معاون مهندسی و پدافند غیرعامل سپاه نینوا گلستان تصریح کرد: امروز همزمان با سوم خرداد، 6 سالن 9 دی در شهرهای آق‌قلا، رامیان، آزادشهر، کلاله، بندرترکمن و گنبدکاووس هر یک به مساحت یک‌هزار و 200 مترمربع افتتاح می‌شود.

وی افزود: امروز در شهرستان گنبدکاووس پروژ‌ه‌های سایت جدید سپاه ناحیه گنبدکاووس با اعتبار پیش‌بینی شده یک میلیارد و 600 میلیون تومان و با مساحت 2 هزار مترمربع کلنگ‌زنی و همچنین افتتاح سالن چندمنظوره ورزشی 9 دی با هزینه 530 میلیون تومان که 50 درصد آن از سازمان بودجه بسیج بود، انجام شد.

وی اظهار داشت: استخر ورزشی نیز با اعتبار 200 میلیون تومان کلنگ‌زنی شد که پیش‌بینی می‌شود در 16 ماه آینده به بهره‌برداری برسد.

وی افزود: 2 حوزه مقاومت بسیج واقع در دهستان سلطان‌علی و دیگری در آق‌آباد هر یک با اعتبار 130میلیون تومان از دیگر پروژه‌های شهرستان گنبدکاووس است.

جانشین سپاه نینوا استان گلستان نیز در این مراسم گفت:تشکیل سپاه گنبدکاووس جزء نخستین ستادهای تشکیل سپاه پس از تهران بزرگ بود.

حسین کریمی اول افزود:از سال 92 در تلاش بودیم تا این مکان را که جزء املاک بانک بود خریداری کنیم که خوشبختانه این کار انجام شد و توانستیم این زمین را به مساحت 14هزار متر مربع به مبلغ 3 میلیارد و 800 میلیون تومان خریداری کرده تا سرمایه‌ای برای سپاه شهر و مرکز استان باشد.

کریمی اول ادامه داد: نقص شهرستان گنبد عدم اردوگاه قدس است و با اعتبارات در اختیار توانسته‌ایم 80 درصد از موانع را رفع که اگر زمین مهیا باشد اعتبارات ساخت‌و‌ساز آماده است و سریع کار احداث آن را آغاز خواهیم کرد

جانشین سپاه نینوا استان گلستان درباره سوم خرداد اظهار داشت: سوم خرداد یکی از حوادث بسیار بزرگ دفاع مقدس است که به جرات می‌توان گفت سبب تغییر سرنوشت جنگ شد.

وی اظهار کرد: به قدری این مسئله مهم بود که شورای امنیت پس از فتح خرمشهر یک قطعنامه صادر کرد.

جانشین سپاه نینوا استان تصریح کرد: باید دشمنان در صحنه عمل اقتدار، مردانگی و ایستادگی ما را ببینند و ما باید در همه زمینه‌ها خود را آماده کنیم تا در مسیر بزرگ تمدن اسلامی قدم برداریم و در این مسیر باید پایه‌های قدرت ملی و توانمندی درونی خود چه از لحاظ فرهنگی,چه ورزشی و دیگر حوزه‌ها را افزایش دهیم و اگر در همه عمر، بر روی توانمندی خود حساب کنیم دشمن مأیوس خواهد شد، همان‌طور که در حال حاضر در عرصه نظامی، نانو و غیره دشمن ناامید است.

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.