حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : براستی که مومن به منزله کفه ترازوست هر اندازه ایمانش افزوده شود امتحانش نیز سنگین تر می شود.


» » » » سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است

جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سپاه آماده همکاری برای مهار کرونا است

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت که این نهاد نظامی با توجه به دستور فرمانده معظم کل قوا آماده استفاده از همه توان خود برای مقابله با ویروس کرونا در کشور است.

...

کاوش نیوز: سردار علی فدوی در مراسم تکریم و معارفه فرمانده سپاه نینوای گلستان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد اظهار داشت: سپاه همانند همیشه در وسط معرکه قرار دارد و این بار برای رفع کامل نگرانی مردم و مهار کرونا، وارد عمل شده است.

وی از فرمانده جدید سپاه نینوا گلستان خواست برای ریشه کن کردن این ویروس با استفاده از ظرفیت نیروهای بسیج و سپاهی استفاده کند.

استاندار گلستان نیز در این مراسم با اشاره به ظرفیت ها و توانمندی های نیروهای مسلح در استان گفت: سپاه نینوا نقش تاثیر گذاری در پیشرفت و توسعه استان دارد.

هادی حق شناس اظهار داشت: سردار معروفی فرمانده پیشین سپاه گلستان در دوران سیل، پساسیل و رویدادهای دیگر اجتماعی، مجاهدت های فراوانی از خود به یادگار گذاشت.

سردار علی ملک شاهکویی فرمانده سپاه نینوا گلستان نیز در این مراسم تقویت جبهه انقلاب، توجه ویژه به آمادگی رزم، مردم یاری و خدمت رسانی، تعامل و ارتباط بیشتر با مسوولان، تقریب و گسترش همدلی مذاهب و اقوام استان را از اصلی ترین برنامه های خود برشمرد.

در پایان این مراسم، سردار علی‌جمعه ملک شاهکویی با حکم فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان فرمانده سپاه نینوا گلستان معرفی شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.