حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » طلاب اهل سنت گلستانی با خانواده به عتبات عالیات اعزام می‎شوند

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان:

طلاب اهل سنت گلستانی با خانواده به عتبات عالیات اعزام می‎شوند

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان از اعزام طلاب و روحانیون اهل سنت این استان با خانواده به عتبات عالیات خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در این اعزام ها نیست.

...

 

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا استان گلستان از اعزام طلاب و روحانیون اهل سنت این استان با خانواده به عتبات عالیات خبر داد و گفت: هیچ محدودیتی در این اعزام ها نیست.

به گزارش کاوش نیوز، حجت الاسلام و المسلمین علیرضا ریاحی روز دوشنبه درحاشیه اعزام نخستین کاروان طلاب و روحانیون اهل سنت گنبدکاووس به مشهد مقدس در گفت و گو با خبرنگاران اظهار داشت: ثبت نام از متقاضیان از اول مرداد ماه امسال در نواحی مقاومت بسیج سپاه شهرستان های گلستان انجام می شود.

وی گفت: علاوه بر طلاب و روحانیون اهل سنت، علما و روحانیون شیعه نیز می توانند برای اعزام به عتبات عالیات به همراه خانواده ثبت نام کنند تا همزمان با طلاب و روحانیون اهل سنت به عتبات عالیات اعزام شوند.

حجت الاسلام ریاحی اضافه کرد: اعزام این کاروان ها برحسب تعداد متقاضی هر ماه انجام می شود و هیچ محدودینی نیز در این اعزام ها نیست.

وی تصریح کرد: حفظ و تقویت وحدت، همدلی و وفاق بین علمای شیعه و اهل سنت کشور و استان گلستان در برابر دشمنان اسلام که همواره به دنبال ایجاد تفرقه و اختلاف بین مذاهب اسلامی و علما و روحانیون هستند، از اهداف اعزام طلاب و روحانیون به عتبات عالیات است.

مسئول سازمان بسیج طلاب و روحانیون سپاه نینوا گلستان همچنین از اعزام تعداد 680 نفر از طلاب و روحانیون اهل سنت این استان به مشهد مقدس و قم و نیز مرقد بایزید بسطامی درسال جاری خبر داد.

حجت الاسلام ریاحی گفت: از این تعداد 400 نفر به مشهد مقدس، 200 نفر به قم و 80 نفر نیز برای زیارت مرقد عارف نامی بایزید بسطامی اعزام می شوند.

نخستین کاروان طلاب و روحانیون اهل سنت گنبدکاووس به مشهد مقدس به تعداد 80 نفر صبح امروز دوشنبه اعزام شدند و قرار است دومین کاروان طلاب و روحانیون اهل سنت این شهرستان نیز به همین تعداد 27 تیر امسال اعزام شوند.

شهرستان گنبدکاووس با 360 هزار نفر جمعیت درشرق استان گلستان واقع است و افزون بر نیمی از جمیعت آن را اهل سنت که بیشتر ترکمن ها هستند، تشکیل می دهد./باشگاه خبرنگاران

انتهای پیام/


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.