حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهای بهشت لا اله الا الله است.


» » » » فعالیت معادن شهرستان آبیک بررسی می شود

فعالیت معادن شهرستان آبیک بررسی می شودسرپرست فرمانداری آبیک از بررسی و تلاش برای رفع مشکلاتی که معادن آبیک برای این شهر ایجاد کرده اند خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: حامد فتوحی با اشاره به بروز برخی مشکلات در معادن آبیک و نارضایتی مردم از این معادن اظهار کرد: ۱۲ معدن در شهرستان آبیک داریم که مشکلات زیادی را برای مردم ایجاد کرده‌اند.

وی افزود: در جلسه‌ای که روز گذشته با حضور مدیران شهرستانی داشتیم برخی از این مشکلات احصا شده و قرار شد دستگاه‌ها تا یک هفته آینده تمامی مشکلات را احصا کنند تا بتوانیم برای رفع آن اقدام کنیم.

فتوحی اضافه کرد: اداره محیط زیست شهرستان باید وضعیت محیط زیستی را بر اساس آخرین شاخصه‌های استاندارد و بر اساس وضعیت شهرستان مشخص کند تا سطح آلایندگی این معادن به طور دقیق مشخص شود.

وی با بیان اینکه یکی از اصلی ترین گلایه‌های مردمی آسیب رساندن این معادن به جاده‌های شهرستان است، تاکید کرد: مقرر شده است اداره راهداری و حمل و نقل و جاده‌ای شهرستان وضعیت راه این معادن را بررسی کند و اگر این معادن از راه عمومی استفاده می‌کنند باید وضعیت رسیدگی به این راه‌ها توسط معادن ارزیابی شود.

سرپرست فرمانداری آبیک اضافه کرد: اداره کل صنعت و معدن در استان قزوین متولی معادن هستند و باید به این حوزه رسیدگی جدی داشته باشند.

وی ادامه داد: مقرر شده است توسط صنعت، معدن و تجارت موارد قانونی همچون باسکول و مقدار برداشت قانونی هر معدن به تفکیک مشخص شود و تا هفته آینده بازدید میدانی هم از معادن شهرستان داشته باشیم و از نزدیک مشکلات را احصا کنیم.

فتوحی در پایان یادآور شد: مشکلات ایجاد شده از سوی معادن باید رفع شود تا مردم از این حوزه کمتر آسیب ببینند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.