حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : بهترين كارها در نزد خدا نماز به وقت است ، آنگاه نيكي به پدر و مادر ، آنگاه جنگ در راه خدا


» » » » تامین 25 قلم کالای اساسی در بودجه 98 پیش بینی شده است

نماینده قزوین،آبیک و البرز در مجلس:

تامین 25 قلم کالای اساسی در بودجه 98 پیش بینی شده است

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: تامین 25 قلم کالای اساسی با ارز چهار هزار و 200 تومان در بودجه 98 پیش بینی شده است.

...

کاوش نیوز: سیده حمیده زرآبادی افزود: توجه به معیشت مردم بویژه اقشار ضعیف و کم درآمد را می توان از نقاط قوت لایحه بودجه سال آینده دانست.

وی با اشاره به تلاش دولت برای مهار تورم در بودجه 98، اظهار داشت: دولت در لایحه بودجه 98 پیش بینی کرده است که 25 قلم کالای اساسی و پرمصرف را با ارز چهار هزار و 200 تومان تهیه و در اختیار مردم قرار دهد که این موضوع می تواند در مهار تورم موثر باشد.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: اصلاح هدف مندی یارانه ها با حذف پرداخت نقدی یارانه به سه دهک بالا از دیگر گام های مثبت و نقاط قوت لایحه بودجه 98 است که اجرای آن می تواند آثار خوبی بر تولید و اشتغال کشور بگذارد.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لایحه بودجه سال 98 خوشبینانه تهیه شده است، اظهار داشت: با توجه به وضع تحریم های ظالمانه از سوی دشمن و کاهش درآمدهای نفتی تحقق درآمدهای پیش بینی شده در بودجه دشوار و سخت خواهد بود، البته تمهیداتی برای جبران کسری بودجه اندیشیده است که در صورت نیاز عملیاتی می شوند.

وی اظهار داشت: یکی دیگر از نقاط مورد بحث لایحه بودجه سال 98 افزایش درآمدهای مالیاتی است که این موضوع در شرایط فعلی که دشمنان جنگ اقتصادی خود را علیه کشور تشدید کرده اند، فشار مضاعفی برای حوزه تولید و صنعت وارد می کند و باید در این خصوص شاهد بازنگری باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.