حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » میزان توسعه یافتگی باید از ملاک های اختصاص اعتبارات باشد

 میزان توسعه یافتگی باید از ملاک های اختصاص اعتبارات باشداستاندار قزوین گفت: توزیع اعتبارات به مناطق باید با توجه میزان توسعه یافتگی آنها انجام شود تا شاهد رشد متوازن همه نقاط استان باشیم.

...

کاوش نیوز: عبدالمحمد زاهدی روز سه شنبه در دیدار با مجمع اصلاح طلبان شهرستان آبیک که در استانداری قزوین برگزار شد،افزود: سیاست زدگی در استان و همچنین باقی ماندن مسائل از سال های گذشته موجب شده است مشکلات زیادی در حوزه های مختلف داشته باشیم.
وی افزود: آبیک مسیر ورودی به استان قزوین است و پرترددترین محور ارتباطی کشور از این شهرستان می گذرد و به توجه بیشتر مسئولان نیازمند است.
زاهدی همچنین گفت: از گذشته تاکنون نوع برنامه ریزی کشور توجه به مرکز و در مرحله بعد توجه به پیرامون است ولی امیدواریم با توجه به توسعه منطقه ای شاهد توسعه بیشتر مرکز و پیرامون استان به شکل توامان باشیم.
استاندار قزوین با بیان اینکه در تامین آب شرب و کشاورزی در سطح استان با مشکل روبرو هستیم، گفت: مخزن سد طالقان در سال جاری 100میلیون مترمکعب کاهش یافته است که نشان می دهد باید به شکل جدی تر به حل مساله کم آبی بپردازیم.
وی با اشاره به پروژه انتقال آب شرب از سد طالقان به استان قزوین،گفت: برای تسریع در انتقال خط لوله آب پیگیری های لازم را انجام داده ایم و حتی در قرارداد این پروژه نیز تغییراتی برای تسریع در آن اعمال کرده ایم.
زاهدی ادامه داد: توسعه گردشگری و بوم گردی در سطح استان و به ویژه آبیک را مد نظر داریم چون این شهرستان به دلیل نزدیکی به تهران ظرفیت خوبی در زمینه جذب گردشگران خواهد داشت.

**انتصاب فرماندار مهمترین درخواست شهروندان آبیکی است
عضو مجمع اصلاح طلبان شهرستان آبیک نیز در این دیدار گفت: فعالیت های سیاسی این جریان از دولت های گذشته تاکنون در سطح شهرستان پیگیری شده است و هم اکنون از اقشار مختلف جوانان تا سالمندان در این جریان عضو هستند.
امیر برازنده با اشاره به درخواست های مردم آبیک از استاندار،گفت: تعیین فرماندار شهرستان که بیش از هشت ماه به صورت سرپرستی اداره می شود، تسریع اجرای طرح های آبرسانی به این شهرستان،استخدام نیروهای بومی در شهرک های صنعتی و رفع نقاط حادثه خیر جاده های آبیک از جمله درخواست های شهروندان آبیکی از مدیریت ارشد استان به شمار می رود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.