حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » ۳ شهرستان در استان قزوین در وضعیت آبی قرار گرفتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین:

۳ شهرستان در استان قزوین در وضعیت آبی قرار گرفتند

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین از قرار گرفتن سه شهرستان البرز، آبیک و بویین زهرا در وضعیت آبی خبر داد.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از خبرگزاری مهر: منوچهر حبیبی با اشاره به کاهش تلفات و ابتلاء به بیماری کرونا در استان قزوین اظهار کرد: محدودیت تردد از ساعت ۹شب تا ۴ صبح کماکان در سطح استان قزوین برقرار است.

وی افزود: در حال حاضر حدود ۱۸۰ بیمار کرونایی در بیمارستان‌های استان قزوین بستری هستند که نسبت به آذرماه ۸۰ درصد کاهش بستری داشته‌ایم.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با بیان اینکه تعداد فوتی‌ها در استان نیز با همراهی مردم ۷۰ درصد کاهش داشته است، اضافه کرد: ساز و کار و فرایند توزیع و تزریق واکسن کرونا توسط دانشگاه علوم پزشکی در حال پیگیری است و به محض وصول واکسن کرونا در سریع‌ترین زمان ممکن تزریق واکسن با اولویت افراد پرخطر، سالمندان و کادر درمانی آغاز می‌شود.

وی ادامه داد: پیش بینی می‌شود تا قبل از پایان سال تزریق مرحله نخست واکسن کرونا در سطح کشور و استان قزوین اجرایی شود.

حبیبی با اشاره به اینکه سه شهرستان استان در وضعیت آبی و کم خطر قرار گرفته‌اند، گفت: شهرستانهای آبیک، البرز و بویین زهرا در وضعیت آبی است.

وی ادامه داد: زمانی که تعداد بیماران بستری کرونایی کاهش چشمگیر و قابل ملاحظه‌ای داشته باشد و به تعداد دو نفر در یکصدهزار نفر برسد شهرستان با وضعیت آبی تعریف می‌شود.

معاون سیاسی و امینی استاندار قزوین عنوان کرد: در وضعیت آبی تمامی مشاغل با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند به فعالیت خود ادامه دهند.

وی اضافه کرد: پروتکل‌های وضعیت آبی در حال تدوین است و به محض تکمیل برای اجرا به همه مشاغل ابلاغ خواهد شد.

حبیبی در پایان یادآور شد: در وضعیت آبی و زرد منع تردد در روز نیز وجود ندارد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.