حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : پر حسرتترين مردم در روز قيامت، بنده اى است كه عدلى را وصف كند و خودش خلاف آن را عمل كند.


» » » » طرح آرامش بهاری در ۱۵ امامزاده و بقعه قزوین برگزار می‌شود

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امور خیریه استان قزوین گفت: طرح آرامش بهاری به مناسبت فرا رسیدن سال نو در ۱۵ بقعه متبرکه شاخص استان با برپایی غرفه‌های جدید اجرا می‌شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: حجت الاسلام رضا نوروزی در جلسه استانی طرح نوروزی آرامش بهاری، افزود: برگزاری مراسم ویژه تحویل سال، برپایی خیمه‌های معرفت، غرفه‌های انتظار و مهدویت و کودک و نوجوان،ارایه مشاوره و عفاف و حجاب، برگزاری ویژه برنامه‌های فرهنگی، قرآنی و مناسبتی و نصب تابلوهای نمایشگاهی از جمله برنامه‌های طرح آرامش بهاری در سال جدید است.

وی با اشاره به شرایط کرونایی کشور طی یکسال اخیر، افزود: طرح آرامش بهاری همه ساله از ۲۸ اسفند تا ۱۵ فروردین ماه در بقاع متبرکه برگزار می‌شود و قرار بود امسال در ۶۱ امامزاده و بقعه اجرا شود که با توجه به شرایط حاکم و شیوع بیماری کرونا به ۱۵ امامزاده و بقعه کاهش یافت .

این مسوول در ادامه گفت: شهرستان قزوین ۱۱ امامزاده و بقعه متبرکه ، شهرستان های البرز، بویین زهرا، تاکستان و آوج هر کدام یک امامزاده و بقعه متبرکه شاخص را جهت برگزاری این طرح دارند.

وی گفت: این بقاع در خصوص چگونگی برگزاری طرح ضمن هماهنگی با ستاد شهرستانی پیشگیری از بیماری کرونا باید تابع قوانین و مصوبات این ستاد باشند و خدمت رسانی به مردم را در قالب برپایی ایستگاه‌های سلامت و همچنین تست کرونا در قالب طرح شهید سلیمانی انجام دهند.

نوروزی خاطرنشان کرد: این طرح یکی از طرح‌های سازمان اوقاف و امور خیریه با رویکرد فرهنگی – مذهبی و با هدف خدمت رسانی به زائران است و کلیه شیوه نامه‌های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی در اجرای برنامه‌ها در بقاع مجری طرح رعایت خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اوقاف و امورخیریه استان قزوین از حضور مبلغان در طول اجرای طرح خبر داد و گفت: مبلغان اعزامی از شهر مقدس قم و بومی به صورت حضوری در خیمه‌های معرفت بقاع متبرکه فعالیت خواهند داشت.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.