حدیث روز :
امام مهدی (عج) می فرماید : بدانید که ما مراعات حال شما (دوستان و شیعیان را) می کنیم و هیچ گاه شما را فراموش نمی کنیم.


» » » » ۲ برنامه با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در قزوین اجرا می‌شود

برگزاری همایش دوخت چادر و جشنواره مد و لباس اسلامی تیرماه سال جاری با هدف ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در استان برگزار می شود.

...

کاوش نیوز: مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین در نشستی با نمایندگان دستگاههای اجرایی گفت: نمایشگاه و جشنواره مد و لباس اسلامی از ۲۶ تا ۲۸ تیرماه در نگارخانه فرهنگسرای بانو با همکاری و مشارکت دستگاههای اجرایی برگزار می شود.

صدیقه ربیعی همچنین در مورد برگزاری همایش دوخت چادر نیز اضافه کرد: در راستای خنثی کردن سیاست‌های شوم دشمنان پیرامون چهارشنبه های سفید، همایش دوخت چادر در چهارشنبه‌های متوالی برابر با ۱۹ و ۲۶ تیرماه در سالن اجتماعات فرهنگسرای بانو اجرا می شود.

وی اظهار داشت: به منظور ترویج فرهنگ عفاف و حجاب برنامه های متعددی از سوی دستگاههای اجرایی در سطح استان برگزار می شود که بتواند چیستی و فلسفه ی حجاب در جامعه را تشریح و تبیین کند.

ربیعی با بیان اینکه ترویج فرهنگ عفیفانه ضامن توسعه کشور در ابعاد مختلف اجتماعی و فرهنگی است، گفت: پیش زمینه رشد هر کشوری، جامعه ای سالم از نظر جسمی و اخلاقی است و توالی نسل ها بدون داشتن این مهم هرگز به بالندگی نمی رسد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین به عفاف و حجاب به عنوان یک صفت درونی پرداخت و توضیح داد: نهادینه کردن عفت و پاکدامنی نیازمند همگرایی بین ساحت بینشی و گرایشی با ساحت ارادی انسان است که برآیند آنها در ساحت بیرونی وگفتاری افراد تبلور می یابد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.