حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » عضویت در سازمان دانش‌آموزی فارس ۴ برابر شده است

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس اعلام کرد:

عضویت در سازمان دانش‌آموزی فارس ۴ برابر شده است

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به رشد ۴ برابری عضویت دانش‌آموزان پیشتاز، گفت: ۱۱۸هزار دانش‌آموز در استان فارس عضو سازمان دانش‌آموزی هستند. افزایش عضویت دانش‌آموزان فرصتی برای بهره گیری از توان فرهنگی و اجتماعی و تعالی فرصت‌های آموزشی در راستای توسعه استانی است.

...

کاوش نیوز: محسن کلاری در نشست سالانه مسوولان سازمان دانش‌آموزی سراسر استان فارس بیان کرد: تربیت اجتماعی نیاز امروز جامعه است که خانواده‌ها بیش از پیش به دنبال ایجاد این تربیت در فرزندان خود هستند.

وی جذب ۱۱۸ هزار دانش‌آموز را در استان فارس، موفقیتی بزرگ دانست و گفت: افزون بر این، سازمان دانش‌آموزی فارس با رسالت تربیت اجتماعی در دانش‌آموزان امسال ۴هزار مربی و ۳هزار خبرنگار-دانش‌آموز شده‌ است.

رییس سازمان دانش‌آموزی فارس با اشاره به اینکه سازمان دانش‌آموزی و تشکل پیشتازان تنها تشکلی است که خانواده‌ها و دانش‌آموزان با اشتیاق بسیاری به دنبال عضویت در آن هستند، ابراز داشت: امروز جامعه بیش از پیش نیاز به تربیت اجتماعی و ایجاد مسوولیت اجتماعی در دانش‌آموزان را حس کرده و به دنبال آن هستند.

او ادامه داد: فرد پیشتاز، زندگی کردن را می‌آموزد و برای زندگی جمعی و گروهی و حضور در جامعه مهیا می‌شود و این همان چیزی است که امروز خانواده‌ها به دنبال آن برای فرزندانشان هستند.

کلاری اظهار کرد: فارس در استان‌های گروه الف، جزو استان‌ اول و در کشور در زمره استان‌های پیشرو است.

او از مسوولان سازمان دانش‌آموزی فارس خواست تا با شناخت بیشتر مخاطب، به دنبال ایده‌های خلاق و افزایش کیفیت در برنامه‌ها بپردازند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.