حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » فرهنگ سازی امور شهری کرج با کمک اولیای مدارس

 معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی شهرداری کرج اعلام کرد که شهرداری با کمک اولیای مدارس برای جذب مشارکت های همگانی و فرهنگ سازی در امور شهری اقدام می کند.

...

کاوش نیوز: علیرضا رحیمی اظهار داشت:  یکی از مکانیزم های اساسی در تضمین صلح و زندگی مسالمت آمیز، عدالت و وحدت جامعه، آموزش شهروندی است که این امر عامل بسیار مهمی در نهادینه شدن حقوق شهروندی است.

وی بیان داشت: در راستای تحکیم و تقویت نظام ارزشی مهارت های شهروندی و مشارکت پایدار مردم،  روز دوم آبان ماه ۱۳۹۸، همایش ملی با عنوان پیوند اولیاء و مربیان مدارس و مدیریت شهری با محوریت آموزش شهروندی در شهر کرج برگزار می شود.

رحیمی افزود: این همایش طی تفاهم نامه دوجانبه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری کرج و اداره کل آموزش و پرورش استان البرز در خصوص آموزش‌های شهروندی صورت می پذیرد که با همت و تلاش مجموعه مدیریت شهری نتایجی مانند افزایش کیفیت زندگی جمعی و تقویت سرمایه اجتماعی را در بر خواهد داشت.

همچنین در این همایش که با حضور جمع کثیری از دانش آموزان و اولیاء و مربیان و برای اولین بار در سطح کشور برگزار خواهد شد ضمن رونمایی از طرح سفیران فرهنگی دانش آموزی، اصول صحیح شهروندی از طریق نمایندگان و سفیران فرهنگی منتخب به دانش آموزان سراسر استان و اولیای آنها آموزش داده می‌شود و امیدواریم در نهایت در ابعاد مختلف زندگی افراد جامعه به خصوص قشر دانش آموز که آینده داران کشور هستند تاثیر گذار بوده و از این طریق بهبود شرایط مدنی، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی زندگی آنها حاصل گردد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.