حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » اتوبوس های شهری بندرعباس اول مهر برای دانش آموزان رایگان است

 اتوبوس های شهری بندرعباس اول مهر برای دانش آموزان رایگان استرییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس گفت: استفاده از اتوبوس های شهری و خدمات حمل و نقلی به دانش آموزان این شهر در روز اول مهر به صورت رایگان ارایه می شود.

...

کاوش نیوز: سعید حسینی پور افزود: این اقدام در راستای ترویج استفاده دانش آموزان از ناوگان حمل و نقل شهری و کاهش مشکلات ترافیکی در سطح شهر بندرعباس صورت می گیرد.
وی بیان داشت: آموزش ترافیک باید به صورت بنیادی و فرهنگی بین گروه‌های سنی پایین و از سطح مهد کودک، دبستان و سپس مدارس راهنمایی و دبیرستان آغاز شود.
رییس سازمان مدیریت حمل و نقل بار و مسافر شهرداری بندرعباس با اشاره به این که یکی از دغدغه های والدین دانش آموزان سرویس ایمن مدارس است، اظهار داشت: خودروهایی که سرویس مدارس را انجام می ‌دهند باید نشان و علایم سرویس مدرسه در پشت شیشه خودروی آن ها نصب شده باشد.
حسینی پور افزود: اعطای مجوز به رانندگان سرویس مدارس پس از کنترل گواهینامه، سوء پیشینه و معاینه دقیق و فنی خودروها صادر می‌ شود.
وی خاطرنشان کرد: والدین دانش آموزان باید برای رفت و آمد فرزندانشان به مدرسه، باید با شرکت‌ های مجاز حمل و نقل دانش ‌آموزی که رانندگان آن ها دارای کارت ویژه «راننده سرویس مدارس» هستند، قرارداد ببندند.
این مسوول یادآور شد: یکی از وظایف شهرداری ‌ها ایجاد شرایط ایمن و تسهیل عبور و مرور شهروندان است و با آموزش صحیح و فرهنگ ‌سازی مسایل ترافیکی در بین شهروندان می ‌توانیم، شاهد کاهش تصادف و حوادث ناگوار باشیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.