حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : محبوب ترین کارها نزد خدا با دوام ترین آنهاست گرچه ا ندک باشد.


» » » » دانش آموز گیلانی در جشنواره سفیران سلامت رتبه اول کشوری را کسب کرد

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان گفت: دانش آموز گیلانی در جشنواره سفیران سلامت در رشته داستان نویسی رتبه اول کشوری را از آن خود کرد.

...

کاوش نیوز: امیر سراجی افزود: بر اساس اعلام نتایج دبیرخانه جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی از سوی دفتر سلامت و تندرستی وزارت آموزش و پرورش پرنیان پورکریم از دبیرستان شاهد فاطمه زهرا (س) شهرستان لاهیجان مقام اول داستان نویسی را از آن خود کرد.

وی اظهار داشت: ریحانه صمدی از دبیرستان هجرت ناحیه یک رشت مقام دوم عکاسی ویژه جشنواره کشوری سفیران سلامت دانش آموزی در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷را به دست آورده است.

وی فرهنگ سازی و نهادینه کردن آموزش و مشارکت دانش آموزان در مفاهیم و اصول سلامتی و بهداشتی را از اهداف جشنواره سفیران سلامت دانش آموزی عنوان و خاطر نشان کرد: این جشنواره در سال تحصیلی ۹۸ - ۹۷ در سطح مدرسه، شهرستان، استان و کشور برگزار شد.

در فراخوان جشنواره سفیران سلامت، دانش آموزان مقطع ابتدایی دوره اول در قالب نقاشی، دانش آموزان دوم ابتدایی در بخش انشاء نویسی، دانش آموزان متوسطه اول در قالب داستان نویسی و دانش آموزان متوسطه دوم نیز می توانستند آثار خود را در بخش عکاسی و با موضوعات تغذیه سالم، آلاینده های زیست محیطی و خود مراقبتی و بهداشت فردی به دبیرخانه جشنواره در مدارس ارسال کنند.

سفیران سلامت یکی از برنامه های محوری حوزه سلامت آموزش و پرورش است که طی فرآیندی دانش آموزان در ۱۲ سرفصل مختلف، مطالب و موضوعات مرتبط با بهداشت فردی، بهداشت روانی و بهداشت عمومی را آموزش می بینند و به سایر دانش آموزان و خانواده ها تسری می دهند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.