حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : نه من و نه گویندگان قبل از من کلمه ای پر محتوا همانند لا اله الا الله نگفته ایم.


» » » » مطالبه گری از مدیران مدارس حق قانونی شوراهای دانش آموزی است

مطالبه گری از مدیران مدارس حق قانونی شوراهای دانش آموزی استمعاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش گنبدکاووس درشرق استان گلستان با مهم دانستن نقش و جایگاه شوراهای دانش آموزی، مطالبه گری از مدیران مدارس را حق قانونی این تشکل دانست و بر آن تاکید کرد.

...

کاوش نیوز: فرج الله رزاقی درمراسم انتخابات شورای دانش آموزی گنبدکاووس که باحضور رئیس و نایب رئیس شوراهای دانش آموزی مقطع متوسطه دوره اول و دوم این شهرستان برگزار شد، گفت: شورای دانش آموزی از ارکان مهم و قلب تپنده مدرسه است که می تواند در پیشبرد امور به مدیر و معاونان مدرسه کمک نماید.
وی، حرکت به سمت مدرسه ای پویا را از دیگر اهداف شورای دانش آموزی دانست و افزود: این شورا با کمیته هایی که برای آن پیش بینی شده می تواند در پیشبرد امور تعلیم و تربیت به مدیر و کارکنان مدرسه کمک کرده و مطالبات دانش آموزان را نیز پیگیری نماید.
رزاقی اضافه کرد: شورای دانش آموزی در مدرسه می تواند نسبت به برگزاری کرسی های آزاداندیشی درحوزه مسائل تعلیم و تربیت و نیز انجام فعالیت های فرهنگی، برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی اقدام نمایند.
وی تصریح کرد: شوراهای دانش آموزی با مجموعه وظایف پیش بینی شده در قانون به نوعی تمرین دموکراسی محسوب می شود و نبایستی نسبت به حقوق و مطالبات دانش آموزان بی تفاوت بوده و یا در مقابل آن سکوت نمایند.
عبدالقدیر کریمی فرماندار ویژه گنبدکاووس نیز دراین جلسه با بیان اینکه دانش آموزان دارای ایده ها و تفکرات خلاقانه ای هستند،از مدیران مدارس خواست از این دیدگاه ها در پیشبرد اهداف نظام تعلیم و تربیت استفاده نمایند تا اعتماد به نفس در نسل جوان بیشتر تقویت شود.
در این مراسم و برای انتخاب اعضای شورای دانش آموزی شهرستان گنبدکاووس 9 نفر داوطلب شدند که پس از اظهار نظر و اعلام برنامه هایشان، رای گیری آغاز و پنج نفر به عنوان اعضای این شورا انتخاب شدند.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.