حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : هر کس که دو روزش مساوی باشد باخته است.


» » » » ورزشکاران مدال‌آور چهارمحال و بختیاری تجلیل شدند

آیین تجلیل از ورزشکاران مدال‌آور چهارمحال و بختیاری روز پنجشنبه در فرهنگسرای شهرکرد برگزار شد.

...

کاوش نیوز: در این آیین که استاندار چهارمحال و بختیاری، دو نفر نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی ، مسوولان هیات‌های ورزشی و ورزشکاران حضور داشتند، از حامیان و خیران ورزشی، ورزشکاران مدال‌آور، هیات‌های برتر و داوران و مربیان تجلیل شد.

مدیرکل ورزش و جوانان چهارمحال و بختیاری در آیین تجلیل از ورزشکاران استان گفت: ورزشکاران این استان در طول سال ۹۷ در مسابقات ملی و بین‌المللی یک هزار و ۳۸۵ مدال را کسب کردند.

حمید کریمی افزود: از این تعداد بیش از ۶۰۰ مدال در ورزش بانوان بدست آمد و این نشان می‌دهد که ورزشکار قهرمانی در بخش بانوان در استان مورد توجه بوده است.

مدیر کل ورزش و جوانان استان گفت: یکی از ۴ حطیه ورزشی، ورزش قهرمانی است و ورزش نقش مهمی در ایجاد همبستگی و شادابی اجتماعی دارد و در عرصه بین‌المللی باعث غرور ملی می‌شود.

کریمی اظهار داشت: در جهان امروز، دولت‌ها بر روی ورزش قهرمانی به عنوان یک صنعت سرمایه‌گذاری می‌کنند و گردش مالی فراوانی در این حوزه وجود دارد و از این رو ورزش قهرمانی برای کشورها از اهمیت بالایی برخوردار است.

به گفته وی، دنیای قهرمانی بدون حضور ورزشکاران و قهرمانان، معنا و مفهومی ندارد و تجلیل از ورزشکاران یک سنت برای وزارت ورزش و جوانان است و پس از چند سال وقف ، آیین تجلیل از قهرمانان، از سال گذشته در این استان دوباره برگزار شد.

کریمی، یکی از مهمترین مولفه های ورزش را حضور حامیان و خیران ورزشی دانست و گفت: در این استان امسال با همکاری خیران و حامیان مالی گام‌های مطلوبی برداشته شده است و این توسعه یافتگی در ورزش استان با حضور این خیران و حامیان مالی محقق می‌شود.

به گفته وی، میزبانی مسابقات ملی از ویژگی های ورزش قهرمانی است که این استان از میزبانی ۱۱ تا ۱۸ رویداد ورزشی به بیش از ۵۶ رویداد رسید که در نوع خود بی‌نظیر است.

 


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.