حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : دانشمندى كه از علمش استفاده شود ، از هفتاد هزار عابد بهتر است.


» » » » سطح انتظار از کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی باید مشخص باشد

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای، وزارت ورزش و جوانان گفت: باید سطح انتظارمان از کاروان ورزشی ایران در مسابقات آسیایی اندونزی مشخص باشد چرا که کشورهایی مانند چین، ژاپن، کره، تایلند، قزاقستان، و اندونزی درصدد هستند تا مدال های زیادی را کسب کنند.

...

کاوش نیوز: محمد رضا داورزنی در جلسه مشترک مسئولان اداره کل و روسای هیات های ورزشی استان تهران افزود: کاروان ورزشی ایران درحدود چهار ماه دیگر در مسابقات آسیایی جاکارتا در کشور اندونزی با برنامه ریزی کامل حضور شرکت می کند.
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان خاطر نشان کرد: سعی شده که با تعامل کمیته ملی المپیک برای حضور پرقدرت در این رویداد با شرکت کنندگان کیفی تری حاضرشویم .
داورزنی همچنین در پاسخ سوالی مبنی براینکه طبق نظر فدراسیون جهانی وزنه برداری ، سهمیه فدراسیون کشورمان به 2 نماینده در بازی های المپیک کاهش یافته است افزود: موضوع دوپینگ مربوط به سال های 2013 تا 2014 بوده که با جلسات کمیته ملی المپیک ایران و فدراسیون جهانی (آی او سی) تلاش می کنیم تا تعداد ورزشکاران کشورمان افزایش یابد .
داورزنی همچنین از اختصاص 1400 میلیارد تومان از طریق مالیات ارزش افزوده به ورزش کشور خبرداد و گفت: این اعتبار به توسعه ورزش استان ها و هیات های ورزشی کمک کند.
وی ادامه داد: با اختصاص این بودجه بخش های بانوان، جانبازان و معلولان، همگانی و زیر بنایی ورزشی توسعه می یابد.
داورزنی همچنین در پاسخ به سوالی مبنی براینکه در حال حاضر شاهد انحلال بعضی از باشگاه ورزشی هستیم آیا در این خصوص برنامه ای خواهید داشت ، اظهار کرد: انحلال این باشگاه مربوط به فضای کسب و کار و اقتصاد کشور است چرا که نوع نگاه سرمایه گذاری و اقتصادی درست، ثبات خاصی برای تیم ها به وجود خواهد آورد.
وی ادامه داد: در 20سال گذشته شاهد این چنین انحلال هایی در تیم ها فوتبال بودیم که ضرورت داشته طرح جامع باشگاه داری در مجلس شورای اسلامی پیگیری شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.