حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فضيلتى چون جهاد نيست و جهادى چون مبارزه با هواى نفس نيست.


» » » » قلب ایرانیان در سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج آزرده شد

قلب ایرانیان در سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج آزرده شداستاندار چهارمحال و بختیاری در پیامی با تسلیت جان باختن 66 نفر در سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: این حادثه قلب تمامی ایرانیان را آزرده کرد.

...

کاوش نیوز: در متن پیام اقبال عباسی آمده است: این خبر متاثر کننده و کشته شدن تعدادی از هموطنان عزیزمان باعث تالم خاطر اینجانب و تمامی مردم ایران بخصوص مردم استان چهارمحال و بختیاری شد.
وی تاکید کرد: وقوع این حادثه اسفناک را به تمامی مردم ایران و هموطنان استان کهگیلویه و بویراحمد به ویژه بازماندگان سانحه دیدگان تسلیت عرض نموده و از درگاه ایزد متعال برای درگذشتگان غفران و رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان به خصوص خانواده های آنان صبر و شکیبایی مسالت می نمایم.
در پی سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج و جان باختن 66 نفر در این سانحه هوایی، اقبال عباسی استاندار چهارمحال و بختیاری با صدور دستور ویژه ای تمامی نیروهای امدادی را در بخش های مختلف برای اعزام به منطقه به حالت آماده باش درآورد.
به دنبال سقوط این هواپیما در سمیرم استان اصفهان 7 تیم امداد کوهستان و واکنش سریع با 35 نفر و 7 دستگاه خودرو تخصصی از جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری به منطقه اعزام شدند.
همچنین رضا ظاهری معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر چهارمحال و بختیاری از حالت آماده باش 15 تیم عملیاتی آماده جست و جو و کوهستان برای اعزام به منطقه سمیرم خبر داد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.