حدیث روز :
امام صادق(ع) می فرماید : کسی که همت بر انجام کار خیری کرده در عمل به ان تسریع کند و آن را به تاخیر نیندازد.


» » » » استاندار گلستان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفت

استاندار گلستان سانحه سقوط هواپیمای مسافربری را تسلیت گفتاستاندار گلستان در پیامی با تسلیت سانحه مصیب بار سقوط هواپیمای مسافربری تهران - یاسوج، گفت: حضور سه گلستانی در بین 66 نفر از سرنشینان این پرواز، آلام مردم استان را دو چندان کرده است....
کاوش نیوز: در پیام سید مناف هاشمی آمده است: حادثه غم انگیز و مصیبت‌بار سقوط هواپیمای مسافربری که موجب جان باختن تعدادی از هموطنان عزیز شد ،دلها را سرشار از غم و اندوه گردانید.
وی افزوده که اینجانب مراتب تألم و تأثر شدید و صمیمانه خود را با خانواده های داغدیده ابراز می دارم و به نمایندگی از مردم شریف گلستان برای جانباختگان عزیز این سانحه تلخ از درگاه ایزد منان غفران الهی و برای خانواده های محترم آنان صبر جمیل مسألت دارم.
در این پرواز نافرجام سه تن از گلستانی ها به نام های عبدالاحد مرادی، ابوالقاسم فرهمندی و محمد صادق نوری از شهرستان کلاله نیزحضور داشتند.
همچنین رامین نورقلی پور نماینده شهرستان های کردکوی، بندرترکمن، بندرگز و گمیشان در غرب گلستان در پیام تسلیتی گفت که با نهایت تاسف و تأثر باخبر شدیم که 66 تن از هموطنان عزیزمان به دلیل سقوط و برخورد هواپیمای حامل آنها با رشته کوه دنا جان خود را از دست داده‌اند.
وی افزوده که این ضایعه دردناک را خدمت مردم شریف ایران تسلیت عرض نموده و از خداوند متعال برای خانواده قربانیان، صبر جزیل درخواست دارم.
پرواز شماره 3704 هواپیمایی آسمان با 60 مسافر و 6 خدمه پروازی ساعت 8 صبح روز یکشنبه تهران را به مقصد یاسوج ترک، اما در نزدیکی سمیرم اصفهان سقوط کرد.
این هواپیما از نوع ای تی آر 72 پس از 55 دقیقه از صفحه رادار مرکز کنترل خارج می‌شود و بر اساس اعلام اورژانس خبر سقوط این هواپیما در منطقه کوهستانی پادنای سمیرم اعلام شد.
جست‌ وجو برای یافتن جانباختگان احتمالی این سانحه هوایی پس از سقوط هواپیما آغاز شد و همچنان ادامه دارد.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.