حدیث روز :
امام رضا (ع) می فرماید : به ديدن يكديگر رويد تا يكديگر را دوست داشته باشيد و دست يكديگر را بفشاريد و به هم خشم نگيريد.


» » » » نماینده مجلس: برخی خواهان کاهش اعتبارات فرودگاه ها هستند

نماینده مجلس: برخی خواهان کاهش اعتبارات فرودگاه ها هستندعضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تسلیت جان باختن تعدادی از هموطنان در پرواز تهران - یاسوج گفت: با توجه به شرایط موجود عده ای خواهان کاهش اعتبارات فرودگاه ها هستند.

...

کاوش نیوز: اردشیر نوریان هنگام بررسی لایحه بودجه 97 در تذکری در صحن مجلس افزود: بسیاری از تاخیرهای پروازی به علت مشکلات موجود در فرودگاه هاست، اما برخی خواهان کاهش اعتبارات فرودگاه ها هستند
وی در این تذکر به مناسبت جان باختن جمعی از هموطنان مان در سانحه سقوط هواپیمای تهران - یاسوج گفت: متاسفانه از صبح تاکنون بیش از 10 مورد اظهارنظر در خصوص این حادثه مطرح شده است.
نماینده مردم شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه حادثه اخیر و حوادث مشابه نشان می دهد که مجلس باید به موضوع حمل و نقل ناوگان ریلی و خطوط هوایی توجه جدی داشته باشد، افزود: متاسفانه زمانی که موضوع خرید هواپیما مطرح بود برخی آقایان عنوان می کردند که ما نه پول می خواهیم و نه هواپیمای جدید حال باید پاسخگوی این وضعیت باشند.
وی تاکید کرد: نیاز کشور توجه به ناوگان حمل و نقلی است از این رو باید با همت بسیار وضعیت بخش های مختلف حمل و نقل را بهبود ببخشیم.
به دنبال سقوط یک فروند هواپیما در سمیرم استان اصفهان 7 تیم امداد کوهستان و واکنش سریع از چهارمحال و بختیاری به محل حادثه اعزام شدند. ایرنا چهارمحال- یکشنبه 29 ساعت 19 و 30


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.