حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : هر کس بمیرد و امام زمان خود را نشناخته باشد به مرگ جاهلی مرده است.


» » » » عشایر گرفتار در باران در بخش کوهستانی دزفول اسکان یافتند

عشایر گرفتار در باران در بخش کوهستانی دزفول اسکان یافتندرئیس جمعیت هلال احمر دزفول گفت: تعدادی از عشایر بخش سردشت دزفول که در باران و توفان دچار خسارت شده بودند اسکان یافتند....
کاوش نیوز: تعدادی از عشایر مستقر در بخش کوهستانی سردشت دزفول در بارندگی و تندباد دچار خسارت شده و چادر و وسایل زندگی آنها آسیب دید.
عظیم رضای مرساق افزود:این خانوارهای عشایری واقع در دامنه کوه هفت تنان از مناطق بخش سردشت بر اثر باران و باد شدید،چادر و سرپناه آنها تخریب شده بود که هلال احمر به یاری آنها شتافت.
وی با اشاره به اعزام نیروهای امدادی به محل اسکان این عشایر افزود:برای کمک به این عشایر یک گروه چهار نفره از نیروهای امدادی با تجهیزات امدادی به منطقه اعزام شد.
رئیس جمعیت هلال احمر دزفول همچنین از توزیع چادر ، پتو ، تجهیزات گرمایشی و نیز مواد غذایی بین این خانوارها خبر داد و گفت: چند خانوار عشایر در سایر مناطق کوهستانی و صعب العبور دزفول نیز بر اثر بارندگی دچار مشکل شده بودند که امدادگران هلال احمر دزفول به یاری آنان شتافتند.
وی نجاتگران شرکت کننده در این عملیات امدادی را نوید بهزادی نسب،بهروز فرزام فر ، احسان امیری و عادل مسعودی نژاد معرفی کرد و گفت: همکاری بخشداری سردشت و دهیاری ابوالحسن در این عملیات امدادی قابل تقدیر است.

ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.