حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : هيچ بنده اى عالم نباشد تا اين كه به بالا دست خود حسد نبرد و زير دست خود را خوار نشمارد.


» » » » دشمنان به دنبال تشدید فشار به مردم هستند

 دشمنان به دنبال تشدید فشار به مردم هستندامام جمعه میاندوآب گفت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی با برنامه ریزی و توطئه های مختلف به دنبال تشدید فشار بر روی مردم و کشور هستند تا به اهداف خود دست یابند.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام حمید حسن زاده در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی میاندوآب افزود: دشمنان نظام و انقلاب تحریم های 2 مرحله ای 90 و 180 روزه را علیه ملت ایران برنامه ریزی کرده و در این مسیر اقتصاد کشور و معیشت مردم را نشانه گرفته اند.

وی با بیان اینکه دشمنان این بار نیز به اهداف خود نمی رسند، اضافه کرد: در کنار اقداماتی که برای مقابله با تحریم ها صورت می گیرد، ایران به لحاظ جغرافیایی شرایطی دارد که دشمنان را در دست یابی به اهداف خود ناکام می سازد.

وی بیان کرد: دور زدن تحریم ها و تقویت بازارهای مرزی از جمله اقداماتی است که می توان با انجام آنها آثار تحریم و تورمی ناشی از این توطئه ها را خنثی کرد.

وی ادامه داد: تجربه تاریخی و 40 ساله انقلاب اسلامی نشان می دهد که هر وقت دشمنان برای نظام و انقلاب خط و نشان می کشند، مردم پرشورتر در صحنه حاضر شده و پاسخ محکمی به آنان می دهند که این امر در راهپیمایی 13 آبان امسال نیز تجلی می یابد.

امام جمعه میاندوآب با تاکید بر اینکه اکنون زمان انتقام گیری و مچ گیری در کشور نیست، گفت: 13 آبان روز امتحان است و تمام هم و غم دشمن این است که مانع از حضور مردم در صحنه شود.

وی افزود: 13 آبان یک حرکت ملی است که اقشار مختلف مردم و گروه های سیاسی با بصیرت در آن حاضر شده و پاسخی محکم به دشمنان می دهند.

حجت الاسلام حسن زاده با بیان اینکه نباید اختلافات شخصی را به فضای عمومی و جامعه کشاند، اضافه کرد: 13 آبان متعلق به فرد خاصی نیست بلکه متعلق به همه است و همه بدون توجه به دیدگاه سیاسی خود، باید در آن شرکت کنند.

وی با بیان اینکه هم اکنون در شرایط جنگ احزاب قرار داریم، افزود: دشمن توان خود را برای مقابله با نظام و انقلاب به کار گرفته و ما نیز باید با همه توان، ضمن ارتقای بصیرت، موقعیت شناسی خود را اثبات کنیم.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.