حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : همه كمال در سه چيز است : 1ـ فهم عميق در دين 2ـ صبر بر مصيبت و ناگوارى 3ـ اندازه گيرى خرج زندگانى


» » » » دشمن به دنبال ضربه زدن به نظام اسلامی است

عضو مجلس خبرگان رهبری با اشاره به تلاش گسترده دشمنان و معاندان برای ضربه زدن به نظام اسلامی، گفت: در این راستا و در شرایط کنونی دشمنان به شدت به دنبال تطهیر نظام شاهنشاهی در برابر نظام اسلامی هستند.

...

کاوش نیوز: آیت الله هادی ملکوتی در جمع کارکنان سپاه عاشورا، اظهار کرد: افرادی که مساله ولایت را نفهمیده و به دنبال زیرسئوال بردن آن در حکم معاند بوده و همین افراد به دنبال تطهیر نظام شاهنشاهی به خصوص در فضای مجازی می باشند.

وی افزود: اکنون دشمن برای مقابله با جمهوری اسلامی از طریق فضای مجازی وارد عرصه شده و تلاش می کند با مقایسه نظام جمهوری اسلامی و نظام شاهنشاهی به اهداف خود برسد و با عناوین مختلف درصدد آسیب زدن به جامعه اسلامی با کمرنگ کردن اعتقادات مردم است.

ملکوتی ادامه داد: دشمنان به نام اطلاع رسانی و با تلاش در شبهه افکنی و ایجاد تفرقه بین مردم هستند تا اعتقادات مردم را سست کند و اطلاع رسانی و امر به معروف و نهی از منکر از طریق منابر و مساجد را بر نمی تابد.

وی با بیان اینکه پیش از انقلاب مردم حق انتخاب نماینده خود را نداشتند و طبق لیستی که از مرکز می آمد نمایندگان را انتخاب می کردند، یادآور شد: اکنون نمایندگان از بین مردم نامزد می شوند و مردم بنا به نظر خود به آنها رای می دهند و این در حالی است که دشمن برای برگزاری انتخابات به شورای نگهبان هجمه های سنگینی وارد می کند.

ملکوتی اضافه کرد: دشمنان در جنگ روانی علیه ملت ایران بر روند تحریم ها تاکید دارند که نباید در این عرصه مرعوب دشمن شد و اجازه داد عده ای دزد اعتقادات مردم را به سخره بگیرند.

نماینده مردم آذربایجان شرقی در مجلس خبرگان رهبری با بیان اینکه مساله ولایت باور قلبی است و موضوعی کورکورانه نیست، گفت: رابطه بین مردم و ولی در امر ولایت رابطه قلبی است و علت آن این است که ولی شخصیتی والا، کامل و الگوست.

ملکوتی ادامه داد: در نظام اسلامی ولی، خدمت به مردم را وظیفه خود می داند و با این اعتقاد بر مردم ولایت دارد، نه مانند حاکمانی که با فریب، زور، زر و کودتا به منصب می رسند و بر مردم حکومت می کنند، پس ماهیت نظام اسلامی با غیراسلامی قابل مقایسه نیست.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.