حدیث روز :
پیامبر اکرم (ص) می فرماید : کسی که از گناه توبه کرده مانند کسی است که گناه نکرده است.


» » » » ۵۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی احداث می‌شود

 ۵۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان بهزیستی آذربایجان غربی احداث می‌شودمدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی گفت: امسال پیش بینی شده است ۵۷۰ واحد مسکونی برای مددجویان تحت پوشش این سازمان احداث و تحویل آنها داده شود.

...

به گزارش کاوش نیوز به نقل از ایرنا: سعید فریور بحث اشتغال و مسکن را یکی از مهمترین اصول توانمندسازی مددجویان تحت پوشش این نهاد عنوان کرد و اظهار داشت: از ابتدای سالجاری تاکنون از این تعداد واحد مسکونی، ۱۲۸ واحد تکمیل و تحویل مددجویان تحت پوشش این سازمان شده است.

وی اضافه کرد: از این تعداد ۲۲ واحد مسکونی با مشارکت و هم افزایی بهزیستی کشور با قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) و با هزینه بیش از ۳۰ میلیارد ریال احداث و ٢١ واحد مسکونی با متراژ مفید ۶۰ مترمربع برای معلولان سرپرست خانوار و یک واحد ۵۰ متر مربعی برای زن سرپرست خانوار ساخته و واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی افزود: ٧٠ درصد اعتبار هزینه شده این مساکن توسط بهزیستی پرداخت و مابقی هزینه ها به اضافه اجرای عملیات احداث واحدها توسط موسسه امین قرارگاه خاتم الانبیاء (ص) انجام می شود.

فریور اضافه کرد: این نهاد به عنوان تسهیل‌گر ساخت مسکن مددجویی و با کمک و مشارکت سایر دستگاه ها و نهادها و همچنین بهره گیری از تفاهم نامه های مختلف، از جمله تفاهم نامه ۲ معلول روستایی با همکاری بنیاد مستضعفان و بنیاد مسکن هم اکنون ۱۵۷ واحد مسکونی را با اعتبار بالغ بر ۴۶ میلیارد و ۱۴۰ میلیون ریال در در دست اقدام و واگذاری دارد.

وی افزود: همچنین با بهره گیری از تفاهم نامه چند جانبه دو معلول شهری با همکاری خیرین مسکن ساز، بنیاد مستضعفان، بنیاد مسکن و راه و شهرسازی با سهمیه ۱۳۹ واحد با اعتبار ۵۳ میلیارد و ۹۹۸ میلیون ریال برای این تعداد واحد در حال ساخت است که از این تعداد امسال ۱۰۰ واحد مسکونی واگذار شده است.

مدیرکل بهزیستی آذربایجان غربی بااشاره به انعقاد تفاهم نامه کمک به احداث مسکن برای ایتام به تعداد  ۴۵ واحد مسکونی نیز گفت: در این راستا نیز سهم بهزیستی سه میلیارد و ۷۳۵ میلیون ریال و سهم صندوق توسعه ملی نیز سه میلیارد و ۲۶۰ میلیون ریال است که از این تعداد ۹ واحد واگذار شده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.