حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : خداوند ، دشنام گوى بی آبرو را دشمن دارد.


» » » » ۸۶۱ میلیارد ریال مطالبه بانکی در آذربایجان‌غربی وصول شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی گفت: ۸۶۱ میلیارد و ۱۸۰ میلیون ریال که بخشی از مطالبه بانک‌ها در استان بوده، در راستای وصول معوقه‌ها و دفاع از حقوق بیت‌المال طی امسال توسط دوایر اجرایی این نهاد، وصول شده‌است.

...

کاوش نیوز: امیر جوان‌کیا افزود: این رقم در زمان مشابه سال گذشته یک‌هزار و ۸۸ میلیارد ریال بود که کاهش ۲۰ درصدی مطالبه‌ها را نشان می‌دهد.

وی با اشاره به تعداد شرکت‌های ثبت شده تجاری و تعاونی در آذربایجان‌غربی اعلام کرد: ۹۰۱ شرکت طی امسال ثبت شده که این رقم در زمان مشابه سال گذشته ۷۹۹ مورد بود که نشان دهنده رشد ۱۲.۸ درصدی طی سال جاری است.

وی در خصوص شرکت‌های منحل شده تجاری و تعاونی در آذربایجان غربی بیان کرد: طی امسال ۹۴ شرکت منحل شد که این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته ۱۹۸ شرکت بود.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک آذربایجان‌غربی ادامه داد: در این مدت پنج هزار و ۸۹۶ پرونده بانکی از جمله چک بلامحل و برگشتی برای رسیدگی به این اداره کل ارجاع شده است.

جوان‌کیا اضافه کرد: این رقم در مدت زمان مشابه سال گذشته هفت هزار و ۱۱۲ فقره بود که با این آمار کاهش ۱۷ درصدی را طی این مدت نشان می‌دهد.

وی بیان کرد: وصول مطالبات معوقه دفاع از حقوق بیت المال است که توسط سازمان ثبت اسناد و املاک به صورت جدی پیگیری و انجام می‌شود.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.