حدیث روز :
امام علی(ع) می فرماید : اگر نفس خود را به کاری مشغول نکنی او تو را مشغول می کند.


» » » » معاملات بورس آذربایجان غربی 2.2 برابر شد

 معاملات بورس آذربایجان غربی 2.2 برابر شدمدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی با بیان اینکه طی هفته گذشته بیش از 53 میلیون و 622 هزار سهم و حق تقدم سهام شرکت های بورسی و فرا بورسی معامله شد، گفت: تعداد سهم معامله شده نسبت به هفته ماقبل آن 2.2 برابر شده است.

...

کاوش نیوز: وحید جوادی شاخص کل بازار بورس را مثبت اعلام کرد و افزود: شاخص کل بازار بورس در هفته گذشته با 9 هزار و 726 واحد افزایش به 108 هزار و 872 واحد رسید.
وی ارزش معاملات بورسی در هفته گذشته را 153 میلیارد و 428 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: شاخص کل فرابورس نیز در این مدت با 88 واحد افزایش به رقم یکهزار و 241 واحد رسید.
وی با بیان اینکه طی این مدت در بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی 12 کارگزار از 16 ایستگاه معاملاتی، سهام و حق ‌تقدم بیش از 203 شرکت بورسی و فرابورسی را معامله کرد، اضافه کرد: نمایندگی شرکت کارگزاری بورسیران بیشترین ارزش ریالی معاملات منطقه را با 46 درصد به خود اختصاص داد.
جوادی با اشاره به اینکه 54.5 درصد کل معاملات در هفته گذشته مربوط به خرید بود، بیان کرد: طی هفته گذشته سهام شرکت فولاد مبارکه اصفهان با 14 درصد ارزش کل معاملات در رده نخست معاملات بورس منطقه‌ای قرار داشت.
مدیر بورس منطقه‌ای آذربایجان‌غربی گفت: طی هفته گذشته 51 کد معاملاتی جدید در بورس منطقه ای آذربایجان غربی صادر شد.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.