حدیث روز :
امام باقر (ع) می فرماید : فقيه حقيقى، زاهد در دنيا، مايل به آخرت و چنگ زننده به سنّت پيامبر اكرم(ص) است.


» » » » سپاه پاسداران حافظ ارزشهای انقلاب است

امام جمعه خرمدره گفت: سپاه پاسداران حافظ امنیت و ارزشهای انقلاب اسلامی است و این دولت و هر دولت دیگری باید قدردان رشادت های سپاه باشد.

...

کاوش نیوز: حجت الاسلام سید علی حسینی در خطبه های نماز جمعه شهر خرمدره با تبریک اعیاد شعبانیه اظهار کرد: امام حسین (ع) نماینده و خلیفه واقعی خداوند بر روی زمین است و همان گونه که خداوند امر به عدل و احسان می کند، امام حسین (ع) نیز می فرماید من نیز برای امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده ام و حضرت ابوالفضل (ع) نیز قهرمان دانش و نبرد است.
وی با تبریک ولادت امام سجاد (ع) که مصادف با سالروز تاسیس سپاه پاسداران شده است، افزود: این امام بزرگوار با تقدیم رساله حقوق و صحیفه سجادیه که زبور آل محمد(ص) است به هدایت انسان ها اقدام کردند.
امام جمعه خرمدره با تبریک روز پاسدار، خاطرنشان کرد: این افراد عمل به وظیفه دارند و پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی هستند که امام خمینی (ره) در صحیفه سجادیه ارزش کار پاسداران در راه خدمت به خدا را بیشتر از نماز عنوان می دارد.
وی ابراز کرد: وظایف سپاه علاوه بر حفاظت از انقلاب اسلامی، دفاع در جنگ تحمیلی، بازسازی خرابی های جنگ تحمیلی، خدمت به ملت و دولت در زمان تحریم، مهار فتنه های داخلی و خارجی و فعالیت در جنگ اقتصادی و جنگ نرم دشمنان و اقدام به احداث سد و پالایشگاه بوده است.
حجت الاسلام حسینی بیان کرد: پیروزی در مقابل آمریکا و گروه های تکفیری از دیگر افتخارات سپاه بوده و در جنگ های 33، 21 و 50 روزه در مقابل اسرائیل و در کنار حزب الله بوده است.


ارسال نظر

اطلاعات
برای ارسال نظر، باید در سایت عضو شوید.